arkadaşlar mailto:[email protected] kardeşimi kandırarak botumu çalmıştır.bu adama güvenip bot felan almayın.alırsanız çalmaya çalışır.söylemiş oliyim..
dolandırıcılık.
· 5 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Geçmiş olsun biraz daha dikkat etmek gerek cidden.
wahhhh.
wahhhh.
Kardeşim Okan Bey'den Alsanıza Bot İçiniz Rahat rahat Bot alabilirsiniz Neden Riske Giriyorsunuz Anlamadım Madem Okan Bey'den Almıyorsunuz Bari Aracılık İle Yapın
wahhhh.
Kardeşim Okan Bey'den Alsanıza Bot İçiniz Rahat rahat Bot alabilirsiniz Neden Riske Giriyorsunuz Anlamadım Madem Okan Bey'den Almıyorsunuz Bari Aracılık İle Yapın
ben botu satmıyordumki.kiralıycaktım birine benim msn acık kalmış ve o arkadaş botu istemiş.kardeşimde vermiş işte bilgileri.demiş anlaştık biz ver oda vermiş.biraz kardeşimdede suç var ama kardeşim kapatmamış yazıları ben okudum adam dolandırmış yani bütün ne varsa herşeyi söylemiş almak için.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap