Icerige atla
Extraloob

Bıraktım / Video eklendi

· 97 Yanıt · 7.7K görüntüleme · Sayfa 5 / 5
Yanıtlar
H
#81
Şunu dikkate almıyorsunuz herhalde real paraya ihtiyacım yok diyor sürekli böle sölemenize gerek yok 👍
Herkez'in farklı bırakış zevkleri vardır bazıları delete eder bazıları charlarını satar bazılarıda itemlerini patlatıp çıplak charı tutarlar:) bazılarıda stallda 1golddan itemlerını satıp chargeback yapar daha yüzlercesi dolu youtube'de dolu videolar izleyebilirsiniz 😁
S
Soulog ⭐ 16y
#82
Tamam paraya ihtiyacım yok diyorda birikmiş parasıyla monitör alacağı için mutlu mesela şu an o parayı joymax yerine kendine harcayacağı için. Yani satsaydı herşeyini 1.5 milyar getirisi olurdu bence net ve bu miktarda paraya Sabancının torununada teklif etseniz geri çevirmez bence bu devirde. 😆 Ama şunu da geçemiycemki benimde 2 tane 100+ çarım var ve itemleri cidden çok iyi durumda. Oyunu bırakıcak olsam senin gibi bir sonla kapatırmıydım kapatmazmıydım net bişey söyliyemem 🙄
E
exotic ⭐ 18y
#83
combat armsa gel bro 😊
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#84
Harcadığın emek ve parayı hiç etmişsin. Madem bırakıyorsun satsaydın karakterini.
Hayırlısı olsun.
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#85
Harcadığın emek ve parayı hiç etmişsin. Madem bırakıyorsun satsaydın karakterini.
Hayırlısı olsun.


o kadar zaman emek ve para harcadığım karakterimi değerinin 1/10 fiyatına satmam.
greece açıldığından beri oynuyorum ve Cryolite benim ilk charım. kaç yıl olmuş artık siz düşünün, bu kadar emek ve para asıl karakterimi satarsam hiç olur.
Cryolite'i hediye edeceğim bir arkadaşa çok büyük ihtimal, birde bu var 😉
X
Xanthos ⭐ 19y
#86
Harcadığın emek ve parayı hiç etmişsin. Madem bırakıyorsun satsaydın karakterini.
Hayırlısı olsun.


o kadar zaman emek ve para harcadığım karakterimi değerinin 1/10 fiyatına satmam.
greece açıldığından beri oynuyorum ve Cryolite benim ilk charım. kaç yıl olmuş artık siz düşünün, bu kadar emek ve para asıl karakterimi satarsam hiç olur.
Cryolite'i hediye edeceğim bir arkadaşa çok büyük ihtimal, birde bu var ;)

yoksa o arkadaş ben miyim 😁 😈
K
Kriptex ⭐ 17y
#87
Benim galiba kriptex sana vericem dedi msnden 🎅
A
Adith ⭐ 18y
#88
Hop size noluyo beyler sıraya geçin. 😁
P
PwneD ⭐ 18y
#89

yoksa o arkadaş ben miyim 😁 😈

Benim galiba kriptex sana vericem dedi msnden 🎅
Hop size noluyo beyler sıraya geçin. 😁

Ahahahaha Çok güldüm ya yorumlara 😁
M
McBlue ⭐ 19y
#90
Çok pis bende gazla geldim bendemi yapsam böyle 😄 ama benim sınav bu seneydi xxD
K
KissBerry ⭐ 17y
#91
Bırakmana ciddi manada çok sevindim laf olsun diye değil
Charı satmamanda bence bir asillik en azından senin nickinle oyunu bilmez 2 3 bebe charı rezil etmez
Video'da sadece bowa içim gitti diğerleri değil sadece bow
Hayırlı olsun
B
bjk190309 ⭐ 16y
#92
Naptın sen ya :S Paraya ihtiyacın olmazmı hiç össye gircem diyorsun demekki lise 4 e geçtin o yaştaki birisinin paraya nasıl ihtiyacı olmaz anlamıyorum karakteri değilde itemleri bile paraya çevirsen rahat rahat gezip tozardın çatır çatır yerdin çok kötü yapmışsın.
H
hoLaaa ⭐ 18y
#93
çook yazık 😱
S
Spartanos ⭐ 16y
#94
çook yazık 8O


bencede
I
iDontCare ⭐ 16y
#95
en iyisini yapmışsın müthiş hazz vermiştir.İnşallah herşeyi böyle zevkine yaşarsın
_
__enes__ ⭐ 18y
#96
Oyunu en güzel şekliyle oynayıp aynı zamanda hiçte umrunda olmadığını gösteren nadide bir kişilik.
L
Lukreto ⭐ 17y
#97

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: