of o itemleri yaktın ya helal olsun sana
sadece itemleri TL ile satıp yoluna bakardın charların yine huzur içinde yatardı fakat çok büyük yanlış yapmışsın:roll:
Bıraktım / Video eklendi
· 97 Yanıt · 7.7K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
dersler için bıraktım dersen daha hoş olur bro ve şunu diyeyim çok sıkı bir gamer değilsen sro harici hiçbir oyundan zevk almayacaksın ☕
anlasılan Ultima Online oynamamışsın.
her oyun bırakılır ama uo bırakılmaz bro...
silkroad knight wow ws ws ws 1234567 ye basarak adam kesiyorsun 5 yasındaki bi welede 110 +10 set+wp li charı ver en prof 100 lv adamları bile keser bu oyunda denge yok gir uo ya full drag set +15 katana spear bile olsa işi bilen app mage adam ezer geçer. o oyun tamamen yetenek soğuk kanlılık ve şans istiyor. 1234567 ye değil klavyedeki cogu tuş bile yetmez alt+e alt+w ye bile macro yaparsın yani....
T
TillDoomsDAY
⭐ 17y
Bırakman senin hayrına olmuş ama eğer benimle aynı kafadaysan sende 20-30 gün sonra özlemeye başlayacaksın, tekrar ilerde dönmek isteyeceksin tabi benim kafadaysan 😁 Şahsen 2 sene açıkögretimde kaldığım için (2. sene sınavlara girmediğim için xd) bu sene tekrar öss ye hazırlanacam. Askeriyeden son bir şans veriliyormuş ona göre kazandım kazandım kazanamadım yalana bağladım 😜 Her neyse şu an içimde geri dönme hevesi var ama üniversite sınavına daha çok var şu an için üniversite sınavını düşünmek zorundayım 😜 Sanada bol şans dilerim 👍 🎅
bırak özlemi şimdilik hacı,sınavına çalış,kazan sonra yine dönersin.Zaten geri dönüşünün nasıl olacağı da yaptığın charlardan anlaşılabilir.Fakat önce öss çocuğum summer3:
ps: Cryolite yukarıda yazdıklarımın hepsi senin için de yazılmış şeyler.Hem sen charlarını satmıyormuşsun,geri dönüşün daha kolay olur.
ps2: bölümün nedir?
geri dönmeyeceğim, kafamda halletim o kısmı 😜
dil okuyorum.Spoiler
video eklendi
aaaaa benim bölüm 😜 bu sene mezun olmuş ve sınav stresini yeni atlatmış biri olarak söylebileceğim tek şey Allah kolaylık versin.
ülen ne yaptın sen ya. :S 2 charına tam 1,5 milyar para vereyim izmir den dedim ev tel te cep tel verem dedim :S oh ülen be gitti güzel charlar. 110 niye kastın canımızı çektirdin o zaman :S 😄
en doğrusunu yapmışsın yürekten takdir ediyorum seni dostum...
İtemlere yanmadım değil ama en güzelini ve kimsenin yapamayacağını yapmışsın... 😉
İtemlere yanmadım değil ama en güzelini ve kimsenin yapamayacağını yapmışsın... 😉
charı satsaydın ya parası gelirdi en azından
_
_RaistLiN_
⭐ 17y
omg bu yapılır mı ? bence charları satsan 1-2milyar para kazanırdın daha rahat ederdin.
xD
Satsaydın satsaydın deyip duruyosunuzda,adam istese,paraya ihtiyacı olsa zaten satardı. daral:
ah ahh guzelim novalar gitti ama hepsine +basıp yakmanın zevkide bi baskadır 😜
Benim izlerken içim gitti ya 😆
senin gibi serverde iyi bir master olan birini kaybetmesi bulunduğun server için çok çakalı sevindirmişir. Çünkü sürekli kale alan bir guıldın vardı. Ama şayet birgun bırakmaya karar versem senin gibi asla yapmam.
İtemleri bi güzel golda donustururum golduda gercek paraya
Youtubede kendimi düşmanlarıma yem etmem. Hadi biz tanıyoruz senı ızleyen yabancılara keriz dedirttirmem. Sessizce çeker giderim.
Ben şunuda söyleyim. İntihar edecek adam ben atlayacam diye bağırmaz çevresine kimseyi toplamaz taksiden iner kopruden atlar. Sen forum video derken ben tam olarak bırakacagını en azından br süre sonra geri donecegını düşünüyorum çünkü bu işin reklamı olmaz. 😉
👍
senin gibi serverde iyi bir master olan birini kaybetmesi bulunduğun server için çok çakalı sevindirmişir. Çünkü sürekli kale alan bir guıldın vardı. Ama şayet birgun bırakmaya karar versem senin gibi asla yapmam.
İtemleri bi güzel golda donustururum golduda gercek paraya
Youtubede kendimi düşmanlarıma yem etmem. Hadi biz tanıyoruz senı ızleyen yabancılara keriz dedirttirmem. Sessizce çeker giderim.
Ben şunuda söyleyim. İntihar edecek adam ben atlayacam diye bağırmaz çevresine kimseyi toplamaz taksiden iner kopruden atlar. Sen forum video derken ben tam olarak bırakacagını en azından br süre sonra geri donecegını düşünüyorum çünkü bu işin reklamı olmaz. 😉
sevinsinler diye yaptım zaten, boşuna sevinirler anca 😜
gerçek paraya ihtiyacım yoktu, hepsini yakma zevki daha cazip geldi.
sessizce çekip gitmek biraz zor, 1 saat oyuna girmesem telefona mesaj atıyorlar öldün mü diye 😁
kolasına iddaya girelim bakalım geri gelecek miyim 😁
senin gibi serverde iyi bir master olan birini kaybetmesi bulunduğun server için çok çakalı sevindirmişir. Çünkü sürekli kale alan bir guıldın vardı. Ama şayet birgun bırakmaya karar versem senin gibi asla yapmam.
İtemleri bi güzel golda donustururum golduda gercek paraya
Youtubede kendimi düşmanlarıma yem etmem. Hadi biz tanıyoruz senı ızleyen yabancılara keriz dedirttirmem. Sessizce çeker giderim.
Ben şunuda söyleyim. İntihar edecek adam ben atlayacam diye bağırmaz çevresine kimseyi toplamaz taksiden iner kopruden atlar. Sen forum video derken ben tam olarak bırakacagını en azından br süre sonra geri donecegını düşünüyorum çünkü bu işin reklamı olmaz. 😉
sevinsinler diye yaptım zaten, boşuna sevinirler anca 😜
gerçek paraya ihtiyacım yoktu, hepsini yakma zevki daha cazip geldi.
kolasına iddaya girelim bakalım geri gelecek miyim 😁
Anlaşılan para bol sende bro summer6:
Bu zevki bir daha bulamassın iyi yapmışın 🎅 😆
Benim izlerken içim gitti ya 😆
Aynen. Video'yu yarıda kapattım daha fazla dayanamadim 😁
senin gibi serverde iyi bir master olan birini kaybetmesi bulunduğun server için çok çakalı sevindirmişir. Çünkü sürekli kale alan bir guıldın vardı. Ama şayet birgun bırakmaya karar versem senin gibi asla yapmam.
İtemleri bi güzel golda donustururum golduda gercek paraya
Youtubede kendimi düşmanlarıma yem etmem. Hadi biz tanıyoruz senı ızleyen yabancılara keriz dedirttirmem. Sessizce çeker giderim.
Ben şunuda söyleyim. İntihar edecek adam ben atlayacam diye bağırmaz çevresine kimseyi toplamaz taksiden iner kopruden atlar. Sen forum video derken ben tam olarak bırakacagını en azından br süre sonra geri donecegını düşünüyorum çünkü bu işin reklamı olmaz. 😉
sevinsinler diye yaptım zaten, boşuna sevinirler anca 😜
gerçek paraya ihtiyacım yoktu, hepsini yakma zevki daha cazip geldi.
sessizce çekip gitmek biraz zor, 1 saat oyuna girmesem telefona mesaj atıyorlar öldün mü diye 😁
kolasına iddaya girelim bakalım geri gelecek miyim 😁
Bro Çarı Satıp Daha'da ZevK Verici Şeyler Yapabilirdin 😜 summer6: 😈
Ama KraL'lar Gibi Veda Etmişin HeLaL olsun ... 👍
sana yakışır bi son olmuş 😉
Hayırlı olsun!Doğru yolu bulmuşsun srosuz hayat daha güzel geçior 😊
Ps:Bu sene össde kapışırız 😊 bnde dil okuyorum 😉
Ps:Bu sene össde kapışırız 😊 bnde dil okuyorum 😉
Sonuçta senin kararın fakat bu chara bi emek harcamışsın cebinden paranı verip premiumunu almışsın kasmıssın bu levele kadar o itemleri satıp silkroada ödediğin paranın birazınıda olsan alabilirdin..
bro soylemeden edemiycem yorum yapmiyim dedim ama tutamadim kendimi hatam varsa affola
bro simdiye kadar sen bu oyuna belki tonlarca para harcadin o itemleri yapmak almak icin gunlerini belki haftalarini verdin bunlarin hepsini teker teker bilene satsaydin paranin belki bir kismini belki tamamini kurtarabilirdin.Ve okullar acilinca catur cutur harcar belki kendine yeni pc alir veya yeni bir pc parcasi alabilirdin.sunuda soyliyim COK UZULDUM
bro simdiye kadar sen bu oyuna belki tonlarca para harcadin o itemleri yapmak almak icin gunlerini belki haftalarini verdin bunlarin hepsini teker teker bilene satsaydin paranin belki bir kismini belki tamamini kurtarabilirdin.Ve okullar acilinca catur cutur harcar belki kendine yeni pc alir veya yeni bir pc parcasi alabilirdin.sunuda soyliyim COK UZULDUM
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap