Icerige atla
Extraloob

Bıraktım / Video eklendi

· 97 Yanıt · 7.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
.NET
.NET ⭐ 19y
#21
bence en iyisini yapmışsın keşke bizde bırakabilsek daral:


çok kolay aslında, tüm olay kafanda bitiyor 😜

kendine bu oyunun aslında ne kadar rezil bir oyun olduğunu kabul ettirirsen, gerisi kendi geliyor zaten.
oyuna ödediğimiz para aynı anda 10 tane başka oyun oynamaya yeter.. premium gibi küçük bonuslar ilk başta güzeldi ama sonra devil spirit, magic pop falan derken oyunun içine ettiler.

yazın biraz para biriktirmiştim, okullar başlarken premium falan filan alırım diye. şimdi o parayla güzel bir monitör alacağım, artarsada klavye mouse seti alırım misler gibi başka oyunlar oynarım :P

bu oyuna can sıkıntısına başlamıştım bağımlılık oldu bana silkroad kadar zevk verecek bi oyun tavsiye edin belki ozaman bırakabilirim diye düşünüyorum 🤔

karakterini 7/24 bota salıp aptal aptal monitöre bakmak zevk veriyor mu sana cidden 😁
[F New]Solo Gitarist
M
Mirage ⭐ 19y
#22

karakterini 7/24 bota salıp aptal aptal monitöre bakmak zevk veriyor mu sana cidden 😁

😆
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23

karakterini 7/24 bota salıp aptal aptal monitöre bakmak zevk veriyor mu sana cidden 😁

😆




biz ona aşığız sigara alkol sex gibi sbot 😈 😆 nese: summer6:
A
ALpique ⭐ 17y
#24
Nasıl yani +10 nova bow'u flandamı alchemy'den geçirdin?. Bence bunları yapmak yerıne biraz karşılık alablrdn. Para gibisnden 🙄
W
WikiLeaks ⭐ 17y
#25
hızlı oyuncusun bırakabilirsen süper
D
DevilKiss ⭐ 17y
#26
Yanlız bizim silkroadı sevmemizin sebebi lvl kasmak deil uniq i bulunca yaşadığın haz elinden alınınca duyduğun sinir pvp de aldığın haz guilddeki ki ipe sapa gelmez sohbetler forest var heycanı
C
Crumby_ ⭐ 19y
#27
bu duyguyu 3 ay önce yaşamıştım, herkesin denemesi gereken bir tecrübe bence 😊
A
Adith ⭐ 18y
#28
Yanlız bizim silkroadı sevmemizin sebebi lvl kasmak deil uniq i bulunca yaşadığın haz elinden alınınca duyduğun sinir pvp de aldığın haz guilddeki ki ipe sapa gelmez sohbetler forest var heycanı

Adam haklı beyler. Oyunun zevki burda
E
EliteTurk ⭐ 18y
#29
bıraktığına senin adına sevindim fakat senin gibi sro master lar her zaman çıkmaz 😜 charların inş. değeri bilinmeyen ellerde harcanmaz 😁


charlar bende aynen kalacak, huzur içinde yatsınlar :P

Zamanı gelince dönüşüm muhteşem olucak desene. 😜
N
Nephertiti ⭐ 19y
#30
Aah Aah işte bir yıldız daha kaydı... İlerideki Yaşamında umarım bu kadar başarılı olursun..
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#31
Yanlız bizim silkroadı sevmemizin sebebi lvl kasmak deil uniq i bulunca yaşadığın haz elinden alınınca duyduğun sinir pvp de aldığın haz guilddeki ki ipe sapa gelmez sohbetler forest var heycanı


pvp yapacak adam yok, uniqueler çok basit & sadece şans işi artık.

fortress wara laf edemem ama, en keyif aldığım şey 😜

dünden kareler
Spoiler


ps : devil spirit yok :P
C
#32
Hayırlı olsun diyelim nedeyelim 😊
T
TheCunninG ⭐ 19y
#33
summer7: summer4: summer4: summer4: summer4: summer4:
R
reco_492 ⭐ 17y
#34
geri dönersin 😄
C
cLonny ⭐ 18y
#35
Bırakman senin hayrına olmuş ama eğer benimle aynı kafadaysan sende 20-30 gün sonra özlemeye başlayacaksın, tekrar ilerde dönmek isteyeceksin tabi benim kafadaysan 😁 Şahsen 2 sene açıkögretimde kaldığım için (2. sene sınavlara girmediğim için xd) bu sene tekrar öss ye hazırlanacam. Askeriyeden son bir şans veriliyormuş ona göre kazandım kazandım kazanamadım yalana bağladım 😜 Her neyse şu an içimde geri dönme hevesi var ama üniversite sınavına daha çok var şu an için üniversite sınavını düşünmek zorundayım 😜 Sanada bol şans dilerim 👍 🎅
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#36
Bıraktın mı? OMG! 8O


bundan 20 kat güzel oyunlar var ve hem dengeli, hem aktif olarak GMler var, hemde 10 katı az para ödüyorsunuz. kafama dank etti, MMO_Doug ile beraber bıraktık oyunu. iyide oldu valla, bu sene lise sondayım az kafamı derslere veririm :P

doğru yoldasın emin ol 🍺
N
#37
Bende bırakıyorum, Aion online aldım, orijinal çelik kutusunda dvd si geldi. Şuanda v1.9 patch iniyor.
Oyunun DVD den kurulmuş patchsiz hali: 11,5GB
v1,9Patch: 3,2GB
Patchlenmiş oyuna hazır hali: 15GB
Ayda ödediğiniz ücret: 12€
T
TanerUNER ⭐ 19y
#38
Joymax Nova A.Ş.

Kovlulanlar Listesi;
1- Cryolite

--------
Hayırlı olsun 😁
T
TuRKs41 ⭐ 18y
#39
Sana önerim üniversitede yeniden başlama hayatını yaşa.


Katılıyorum,geç bile kaldın lise sona geçmişsin 🍺
C
Cobalt ⭐ 18y
#40
Hayırlı olsun demek sende bırakanlar kervanına katıldın 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: