Icerige atla
Extraloob

Bıraktım / Video eklendi

· 97 Yanıt · 7.7K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
T
#41
Bırakman senin hayrına olmuş ama eğer benimle aynı kafadaysan sende 20-30 gün sonra özlemeye başlayacaksın, tekrar ilerde dönmek isteyeceksin tabi benim kafadaysan 😁 Şahsen 2 sene açıkögretimde kaldığım için (2. sene sınavlara girmediğim için xd) bu sene tekrar öss ye hazırlanacam. Askeriyeden son bir şans veriliyormuş ona göre kazandım kazandım kazanamadım yalana bağladım 😜 Her neyse şu an içimde geri dönme hevesi var ama üniversite sınavına daha çok var şu an için üniversite sınavını düşünmek zorundayım 😜 Sanada bol şans dilerim 👍 🎅


bırak özlemi şimdilik hacı,sınavına çalış,kazan sonra yine dönersin.Zaten geri dönüşünün nasıl olacağı da yaptığın charlardan anlaşılabilir.Fakat önce öss çocuğum summer3:

ps: Cryolite yukarıda yazdıklarımın hepsi senin için de yazılmış şeyler.Hem sen charlarını satmıyormuşsun,geri dönüşün daha kolay olur.
ps2: bölümün nedir?
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#42
Bırakman senin hayrına olmuş ama eğer benimle aynı kafadaysan sende 20-30 gün sonra özlemeye başlayacaksın, tekrar ilerde dönmek isteyeceksin tabi benim kafadaysan 😁 Şahsen 2 sene açıkögretimde kaldığım için (2. sene sınavlara girmediğim için xd) bu sene tekrar öss ye hazırlanacam. Askeriyeden son bir şans veriliyormuş ona göre kazandım kazandım kazanamadım yalana bağladım 😜 Her neyse şu an içimde geri dönme hevesi var ama üniversite sınavına daha çok var şu an için üniversite sınavını düşünmek zorundayım 😜 Sanada bol şans dilerim 👍 🎅


bırak özlemi şimdilik hacı,sınavına çalış,kazan sonra yine dönersin.Zaten geri dönüşünün nasıl olacağı da yaptığın charlardan anlaşılabilir.Fakat önce öss çocuğum summer3:

ps: Cryolite yukarıda yazdıklarımın hepsi senin için de yazılmış şeyler.Hem sen charlarını satmıyormuşsun,geri dönüşün daha kolay olur.
ps2: bölümün nedir?


geri dönmeyeceğim, kafamda halletim o kısmı 😜

dil okuyorum.

Spoiler
video eklendi
B
Buura ⭐ 19y
#43
Video bozuk 😄
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#44
Video bozuk :D


tekrar dene hallettim
S
ScuebLes ⭐ 16y
#45
Hayırlı olsun (:
Bu arada ilk çalan parçanın isminide yazabilirmisin acaba? 2. Parçanın ismi videonun altında var fakat ilki yoktu 😄
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#46
Çılgınlık. Bare guildinde samimi oldugun birine verseydin itemleri veyahut madem charı da satmayacaktın dursaydı öyle. O cânım itemler patlamadan oyun bırakılmıyor mu ? 😜 Bir arada ne güzel +8 olmuştu itemin teki 😁
EXL | SRO | İŞKOLİK
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#47
Çılgınlık. Bare guildinde samimi oldugun birine verseydin itemleri veyahut madem charı da satmayacaktın dursaydı öyle. O cânım itemler patlamadan oyun bırakılmıyor mu ? 😜 Bir arada ne güzel +8 olmuştu itemin teki 😁


zaten +0 kalanları verdim millete 😜

ayrıca + denemediğim immortalsız çok nova var, onları verdim dağıttım guilde yeter 😜
J
Jaws3r ⭐ 16y
#48
acıklandım bi ara ama geçti
C
Cryolite OP ⭐ 19y
#49
Hayırlı olsun (:
Bu arada ilk çalan parçanın isminide yazabilirmisin acaba? 2. Parçanın ismi videonun altında var fakat ilki yoktu :D


system of a down - lost in hollywood olması lazım
GOKHANCAN
GOKHANCAN ⭐ 17y
#50
Ben de alcmy yaptıktan sonra geçen sene çaradelete atmıştım öss sebebiyle
T
T_RoCK ⭐ 18y
#51
itemlere yazık etmişsin bro hepsini toptan satıp bıraksaydın köşeyi dönerdin ^^ ben de bıraktım bi daha dönmeyi düşünmüyorum böylesi çok daha iyi
M
Metamorph ⭐ 19y
#52
acıklandım bi ara ama geçti


😆
K
Ksepra ⭐ 16y
#53
itemleri patlatmasa aklında illa bi şey kalıcaktı hem zevkini çıkarmış hem kafasında bitirmiş paraya pek ihtiyacı yok gibi zaten yeni oyunun hangisi olursa paylaşırsan memnun olurum.
A
ALpique ⭐ 17y
#54
yine diyorum, bro yaptığın bana biraz saçma geldi o charları en azından 50 lira eksiğe satsan yine eline bayağ bi toplu para geçerdi. Bence +Basmak yerine satmak daha mntıklı olurdu ^^
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#55
yine diyorum, bro yaptığın bana biraz saçma geldi o charları en azından 50 lira eksiğe satsan yine eline bayağ bi toplu para geçerdi. Bence +Basmak yerine satmak daha mntıklı olurdu ^^

en iyisini yapmış bence öyle diyorsunda adam +7 seti yakınca o sinirle birdaha oyuna gelmez 😄 bkz. şimdi +0setle mi uğraşıcam 😁 İnş. geri dönmezsin. Çarlar dursun pk yap oynamaya isteğin gelirse kaçar 😁
J
Josephine ⭐ 17y
#56
Paraya ihtiyacı olan birine benzemiyor ki bu kadar değerli itemleri var.Karşılığını da güzel zaman geçirerek almış zaten bırakmak en güzeli ama illada bişeylerle zaman geçirecem dersen gel dörtlü okey çevirelim. :P


Biri 4.mü arıyor ? 😜
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#57
Eventler çok güzel. 😁
C
#58
Paraya ihtiyacı olan birine benzemiyor ki bu kadar değerli itemleri var.Karşılığını da güzel zaman geçirerek almış zaten bırakmak en güzeli ama illada bişeylerle zaman geçirecem dersen gel dörtlü okey çevirelim. :P

Wahh patronn ^^ işte budur. Online ise söyle adresi hemen uçup geleyim karşına 😜
N
#59
Hacım naaptın sen katlettin novaları 😜 izlerken yüreğim dayanmadı 😜 ama bunu yaparken çok eğlendiğini düşünüyorum
A
Aresa ⭐ 19y
#60
hayırlısı olsun kardiş 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: