Bırakman senin hayrına olmuş ama eğer benimle aynı kafadaysan sende 20-30 gün sonra özlemeye başlayacaksın, tekrar ilerde dönmek isteyeceksin tabi benim kafadaysan 😁 Şahsen 2 sene açıkögretimde kaldığım için (2. sene sınavlara girmediğim için xd) bu sene tekrar öss ye hazırlanacam. Askeriyeden son bir şans veriliyormuş ona göre kazandım kazandım kazanamadım yalana bağladım 😜 Her neyse şu an içimde geri dönme hevesi var ama üniversite sınavına daha çok var şu an için üniversite sınavını düşünmek zorundayım 😜 Sanada bol şans dilerim 👍 🎅
bırak özlemi şimdilik hacı,sınavına çalış,kazan sonra yine dönersin.Zaten geri dönüşünün nasıl olacağı da yaptığın charlardan anlaşılabilir.Fakat önce öss çocuğum summer3:
ps: Cryolite yukarıda yazdıklarımın hepsi senin için de yazılmış şeyler.Hem sen charlarını satmıyormuşsun,geri dönüşün daha kolay olur.
ps2: bölümün nedir?
