bu renk herzaman böyle mi kalacak yoksa tanıtım mı 😊
Basketbol Fan Club ~ Üye Alımları Başladı
· 237 Yanıt · 22K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 12
Yanıtlar
ben değiştiremiyorum rengimi :D
KKP den Kullanıcı Grublarnıdan BFC ' yi varsayılan grup olarak seç
ben değiştiremiyorum rengimi :D
bence papparazi olarak kalman daha iyi sonuçta 2 kişisiniz sadece herkes görsün
J
Journalist
⭐ 19y
Hayırlı Olsun.
oo yaz beni :P
biraz paylaşım ve post ile katılabilirsin mesaj sayın yetersiz ^^
Benide alabilirmisiniz sakıncası yoksa. 🤤
Tamamdır yeni renginizi kullanabilirsiniz 🍺
Teşekkürler 😘
Edit...
ben değiştiremiyorum rengimi :D
KKP den Kullanıcı Grublarnıdan BFC ' yi varsayılan grup olarak seç
Bende değiştirmeye çalıştım ama GS Fun Club dayım diye değişmiyor galiba :P
rengin değişmiştir 😊
Sağolasın...
ya ben professiyonal basketbolcuyum ama 500 postum yok gündemide çok iyi biliyorum. 😢 🙄
ya ben professiyonal basketbolcuyum ama 500 postum yok gündemide çok iyi biliyorum. 😢 🙄
Tamam alındın yalnız BFC de kendini goster (:
Benide al hacım ^^
Benide al hacım ^^
+Storm Hero'da aramıza katıldı ^^
Deneme Mod alımları başladı haberiniz olsun^^
J
JohnnyBravo
⭐ 18y
>>> Basketbol Fan Club [BFC] Hepimize Hayırlı Olsun <<<
Resmi Logomuz: Yayındadır
Fahri Başkan: hmzsnmz
Grup Lideri : KB24
Yönetim Üyeleri: Üye olmak isteyen topic altından bildirebilir
Rank: Basketbol Fan Club [BFC]
Kurallar : Basketbol Fan Club [BFC] üyesi olmak için gerekli şartlar aşağıda belirtilmiştir;
- Sitemizde düzeni bozacak harekette bulunmamış olmak.
- Sitemizde 500 post sınırını aşmış olmak.
- Basketbol hakkında bilgi sahibi olmak ve gundemi takip etmek.
- Ayrıca Basketbol Fan Club [BFC] 'a üye olmak için yeni açılmış olan bölümümüze en az 1 adet paylaşımda bulunmak.
- Habersiz 3 ay forum'a uğramayanlar fun clubden çıkarılır.
Saygılarımla
KB24
hobaaaa logo müthiş olmuş topun dış çevresi kırmızı mavi olsaydı harika olurmuş neyse bu da çok cici başarılar dilerim güzellerim herkese hayırlı olsun 😘 🍺
logo konusunda çok sevksizsin 😜
ps : logoyu ben yaptım yenisini yapıcam şimdi 😎
logonun kenarları çok kötü 😄
logonun kenarları çok kötü :D
evet güzel olmuş da daha iyi fontlar kullanılabilirdi profesyonel ps cilere yaptırmak lazım 🤘
J
JohnnyBravo
⭐ 18y
logonun kenarları çok kötü :D
fark ettim ama çok aceleye geldi KB24 3dk da bir bittimi diye sorunca böyle ufak hatalar oluştu şimdi daha güzelini deniyorum 👍
Fahri başkan neden Hamza ? 😆
[F New]Solo Gitarist
Nescafe ve Spywar3 de aramıza katıldı
Teşekkurler.
Teşekkurler.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap