Icerige atla
Extraloob

Basketbol Fan Club ~ Üye Alımları Başladı

· 237 Yanıt · 22K görüntüleme · Sayfa 4 / 12
Yanıtlar
K
Kobe ⭐ 19y
#61
bu renk herzaman böyle mi kalacak yoksa tanıtım mı 😊
M
Milano OP ⭐ 18y
#62
ben değiştiremiyorum rengimi :D

KKP den Kullanıcı Grublarnıdan BFC ' yi varsayılan grup olarak seç
K
Kobe ⭐ 19y
#63
ben değiştiremiyorum rengimi :D

bence papparazi olarak kalman daha iyi sonuçta 2 kişisiniz sadece herkes görsün
J
Journalist ⭐ 19y
#64
Hayırlı Olsun.
M
Milano OP ⭐ 18y
#65
oo yaz beni :P

biraz paylaşım ve post ile katılabilirsin mesaj sayın yetersiz ^^
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#66
Benide alabilirmisiniz sakıncası yoksa. 🤤

Tamamdır yeni renginizi kullanabilirsiniz 🍺

Teşekkürler 😘
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#67
Edit...
M
Milano OP ⭐ 18y
#68
ben değiştiremiyorum rengimi :D

KKP den Kullanıcı Grublarnıdan BFC ' yi varsayılan grup olarak seç


Bende değiştirmeye çalıştım ama GS Fun Club dayım diye değişmiyor galiba :P

rengin değişmiştir 😊
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#69
Sağolasın...
W
washburn ⭐ 17y
#70
ya ben professiyonal basketbolcuyum ama 500 postum yok gündemide çok iyi biliyorum. 😢 🙄
M
Milano OP ⭐ 18y
#71
ya ben professiyonal basketbolcuyum ama 500 postum yok gündemide çok iyi biliyorum. 😢 🙄

Tamam alındın yalnız BFC de kendini goster (:
M
Mirage ⭐ 19y
#73
Benide al hacım ^^
M
Milano OP ⭐ 18y
#74
Benide al hacım ^^

+Storm Hero'da aramıza katıldı ^^

Deneme Mod alımları başladı haberiniz olsun^^
J
#75
>>> Basketbol Fan Club [BFC] Hepimize Hayırlı Olsun <<<



Resmi Logomuz: Yayındadır
Fahri Başkan: hmzsnmz
Grup Lideri : KB24
Yönetim Üyeleri: Üye olmak isteyen topic altından bildirebilir
Rank: Basketbol Fan Club [BFC]

Kurallar : Basketbol Fan Club [BFC] üyesi olmak için gerekli şartlar aşağıda belirtilmiştir;
  1. Sitemizde düzeni bozacak harekette bulunmamış olmak.
  2. Sitemizde 500 post sınırını aşmış olmak.
  3. Basketbol hakkında bilgi sahibi olmak ve gundemi takip etmek.
  4. Ayrıca Basketbol Fan Club [BFC] 'a üye olmak için yeni açılmış olan bölümümüze en az 1 adet paylaşımda bulunmak.
  5. Habersiz 3 ay forum'a uğramayanlar fun clubden çıkarılır.


Saygılarımla
KB24





hobaaaa logo müthiş olmuş topun dış çevresi kırmızı mavi olsaydı harika olurmuş neyse bu da çok cici başarılar dilerim güzellerim herkese hayırlı olsun 😘 🍺


logo konusunda çok sevksizsin 😜

ps : logoyu ben yaptım yenisini yapıcam şimdi 😎
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#76
logonun kenarları çok kötü 😄
S
StormHero ⭐ 19y
#77
logonun kenarları çok kötü :D


evet güzel olmuş da daha iyi fontlar kullanılabilirdi profesyonel ps cilere yaptırmak lazım 🤘
J
#78
logonun kenarları çok kötü :D

fark ettim ama çok aceleye geldi KB24 3dk da bir bittimi diye sorunca böyle ufak hatalar oluştu şimdi daha güzelini deniyorum 👍
.NET
.NET ⭐ 19y
#79
Fahri başkan neden Hamza ? 😆
[F New]Solo Gitarist
M
Milano OP ⭐ 18y
#80
Nescafe ve Spywar3 de aramıza katıldı
Teşekkurler.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: