ben değiştiremiyorum rengimi :D
KKP den Kullanıcı Grublarnıdan BFC ' yi varsayılan grup olarak seç
varsayılan grup olarak seçemiyorum 😁 😁
ben değiştiremiyorum rengimi :D
KKP den Kullanıcı Grublarnıdan BFC ' yi varsayılan grup olarak seç
ben ayarlarım buradan da paparazziliğin gider felan o yuzden bulaşmıyorum ^^

2.logomuz yayındadır.
Benide eklersen sevinirim hacım ^^.
bende girebilir miyim ? :P
forum anasayfa en altta yer alan tüm gruplarda BFC renksiz ?
benide alır mısınz
bende girebilir miyim ? :P
Hoşgeldin hacım muahhh 😈
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap