O
Old School
⭐ 19y
Bende gelirim biyere ismimizi yazında anlaşılsın yanlız Extra elite dursun sadece burda ismim olsun yeter Exlelite nin rengi daha güzel^^
Haydaaa benim ayın üyesi rütbesi gitti. :?
Ps: BFC'tan çıksam geri gelir mi acep ? 🤔 😆
Haydaaa benim ayın üyesi rütbesi gitti. :?
Ps: BFC'tan çıksam geri gelir mi acep ? 🤔 😆
Haydaaa benim ayın üyesi rütbesi gitti. :?
Ps: BFC'tan çıksam geri gelir mi acep ? 🤔 😆
profilden ayarlasana 🍺
Haydaaa benim ayın üyesi rütbesi gitti. :?
Ps: BFC'tan çıksam geri gelir mi acep ? 🤔 😆
profilden ayarlasana 🍺
Profilde Ayın Üyesi Kullanıcı Grubu yok ki 🤔
Bro artık basketbol hakkında güncel haberleri burdan paylaşıcağız değil mi ? ^^
Bro artık basketbol hakkında güncel haberleri burdan paylaşıcağız değil mi ? ^^
evet bu bolumden paylaşacağız ^^
@HeYeCaN_YoK
tamamdır 😘
Benim mesaj arada kaynamadı dimi üyelere ekleyebilrisiniz şimdiki grubum kalsın ama^^
Logo çok cici olmuş lakin beni açmaz. Koymayacağım imzaya ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap