Icerige atla
Extraloob

Basketbol Fan Club ~ Üye Alımları Başladı

· 237 Yanıt · 22K görüntüleme · Sayfa 2 / 12
Yanıtlar
O
Old School ⭐ 19y
#21
Bende gelirim biyere ismimizi yazında anlaşılsın yanlız Extra elite dursun sadece burda ismim olsun yeter Exlelite nin rengi daha güzel^^
K
Kobe ⭐ 19y
#22


➡️ link halinde imzamda
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#23
Haydaaa benim ayın üyesi rütbesi gitti. :?

Ps: BFC'tan çıksam geri gelir mi acep ? 🤔 😆
O
#24
Haydaaa benim ayın üyesi rütbesi gitti. :?

Ps: BFC'tan çıksam geri gelir mi acep ? 🤔 😆

profilden ayarlasana 🍺
M
Milano OP ⭐ 18y
#25
Haydaaa benim ayın üyesi rütbesi gitti. :?

Ps: BFC'tan çıksam geri gelir mi acep ? 🤔 😆


Profilden ayarla hacım ^^
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#26
Haydaaa benim ayın üyesi rütbesi gitti. :?

Ps: BFC'tan çıksam geri gelir mi acep ? 🤔 😆

profilden ayarlasana 🍺


Profilde Ayın Üyesi Kullanıcı Grubu yok ki 🤔
O
#27
Haydaaa benim ayın üyesi rütbesi gitti. :?

Ps: BFC'tan çıksam geri gelir mi acep ? 🤔 😆

profilden ayarlasana 🍺


Profilde Ayın Üyesi Kullanıcı Grubu yok ki 🤔

kayıtlı kullanıcıyı dene bi 🍺
R
revelotion ⭐ 17y
#28
bende isterim basketbol fanclub
M
Milano OP ⭐ 18y
#29
500 post sınırını aşman gerekiyor ^^
O
#30
Ben basketbol hakkında çok az şey biliyorum.Önemli olan bilmemek değil öğrenmemek demişler 😆 O yüzden sakıncası yoksa bende üye olmak istiyorum 🍺 😘
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#31
Bro artık basketbol hakkında güncel haberleri burdan paylaşıcağız değil mi ? ^^
M
Milano OP ⭐ 18y
#32
Bro artık basketbol hakkında güncel haberleri burdan paylaşıcağız değil mi ? ^^

evet bu bolumden paylaşacağız ^^

@HeYeCaN_YoK

tamamdır 😘
K
Kobe ⭐ 19y
#33
eski bölümden paylaşsak burda muhabbet etsek daha iyi olmaz mı
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#34
Bölümün şöhretine kavuşmasını kolaylaştırmak içün ;
/Global
[ek #12654]
O
Old School ⭐ 19y
#35
Benim mesaj arada kaynamadı dimi üyelere ekleyebilrisiniz şimdiki grubum kalsın ama^^
O
#36
Bro artık basketbol hakkında güncel haberleri burdan paylaşıcağız değil mi ? ^^

evet bu bolumden paylaşacağız ^^

@HeYeCaN_YoK

tamamdır 😘

teşekkür ederim 😘 Yapabildiğim ,anlıyabildiğim kadar 😆 paylaşım yapmaya çalışacağım 🍺 😘
Windy
Windy ⭐ 19y
#37
yeni fan club umuz hayırlı olsun 😜 küçükken ilgiliydim basketbolla hatta 1-2 sene kursa gittim ama sonra sıkıldım bıraktım gittim boksa 😜 bu kadar basketbol sever varken bu bölüm uçar gibime geliyor 😜 hadi gösterin kendinizi 😎
M
Milano OP ⭐ 18y
#38
Benim mesaj arada kaynamadı dimi üyelere ekleyebilrisiniz şimdiki grubum kalsın ama^^

tamam hallediyorum ^^
F
FruitFly ⭐ 18y
#39
Hayırlı Olsun ❗
J
#40
Logo çok cici olmuş lakin beni açmaz. Koymayacağım imzaya ^^


Logo yu ben yapmış olmam reğmen sevmedim ama beğenen biri olması güzel 😜

@KB24

bende bir basket sever olarak katılmak istiyorum

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: