Ne diyosun çocuk sen ya !? Tanrım bu gece herkes bana zıt.
Elimden bi terslik çıkmadan uzaklaşıyorum pc başından..
Sen en iyisi gidip bir duş al rahatla ...Anlaşıldı. Bir daha hiç bir userla yardım konuları muhatap olmayacağım..
Neyse cicim muhabbetini kapatın. Topic amacından sapmasın.
Site asistanının görevi nedir?Bir noktaya gelince kendini çok yüksekte gördün herhalde lafımı yanlış anlama bu sitede böyle kişiler çok oldu ayağı kayıp düştüler .Seninde öyle olmanı istemem o yüzden Extraloob un yolundan ilerle herkese eşit ve aynı davran user da diğer yetkili kişilerede 👍
Site asistanın görevi birilerine yardımda bulunmak. Kardeşi yaşındaki çocuklardan bu tarz afra tafrayı çekmek değil. 😉
Ayağım kayar down olurum, siteden banlanırım. Bu kimseyi de ilgilendirmez.
Ben duştan çıktım sıra sende.