Icerige atla
Extraloob

Basketbol Fan Club [BFC] Yeni Başkan Seçimi

· 107 Yanıt · 18K görüntüleme · Sayfa 4 / 6
Yanıtlar
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#61
yetkililer şu gkfc yi açarmısınıZ:P

Daha 1 saati var. ^^
W
#62
yetkililer şu gkfc yi açarmısınıZ:P

Daha 1 saati var. ^^

ayy pardon bn saati 23 sanıyodum 😆
.NET
.NET ⭐ 19y
#63
Adayım Truth^^
[F New]Solo Gitarist
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#64
@Arcadia & hacker790

BFC Üyesi olmadığınız için aday olamazsınız. Ayrıca yanlış anlaşılma olmasın adaylığını herkes açıklayabilir tabi BFC üyesi ise. ^^
[ek #12654]
T
Truth ⭐ 18y
#65
Adayım Truth^^



❤️ Wax Whine ❤️
H
hacker790 ⭐ 17y
#66
Bende adayım ismimi niye yazmadınız adaylara
H
hacker790 ⭐ 17y
#67
Adayım ...

Bende adayım

Kendinizi aday gösteremezsiniz.

niye
W
#68
Bende adayım ismimi niye yazmadınız adaylara

bfc üyesi değilsin cicim 🤝
W
#69
anamm inanamiyımmm aday olmuşum 😜
H
hacker790 ⭐ 17y
#70
Bende adayım ismimi niye yazmadınız adaylara

bfc üyesi değilsin cicim 🤝

bfc ne ya açılımını de oluyum üye
.NET
.NET ⭐ 19y
#71
Bende adayım ismimi niye yazmadınız adaylara

bfc üyesi değilsin cicim 🤝

Cicim lafını genelde kız arkadaşlarım bana karşı kullanır ama.. 😈
[F New]Solo Gitarist
H
hacker790 ⭐ 17y
#72
pardon BASKETBOL FAN CLUB AÇILIMI ÖZÜR DİLERİM
H
hacker790 ⭐ 17y
#73
Bende adayım ismimi niye yazmadınız adaylara

bfc üyesi değilsin cicim 🤝

Cicim lafını genelde kız arkadaşlarım bana karşı kullanır ama.. 😈

kime kız diyorsun şimdi onamı bana mı 🤔 🤔
K
Kai ⭐ 18y
#74
Bende adayım ismimi niye yazmadınız adaylara

bfc üyesi değilsin cicim 🤝

Cicim lafını genelde kız arkadaşlarım bana karşı kullanır ama.. 😈

zuhaha 😁 😆
W
#75
Bende adayım ismimi niye yazmadınız adaylara

bfc üyesi değilsin cicim 🤝

Cicim lafını genelde kız arkadaşlarım bana karşı kullanır ama.. 😈

kızlar ile biz böle konuşuoz canım,cicim 😜
H
hacker790 ⭐ 17y
#76
Bende adayım ismimi niye yazmadınız adaylara

bfc üyesi değilsin cicim 🤝
Cicim lafını genelde kız arkadaşlarım bana karşı kullanır ama.. 😈
kızlar ile biz böle konuşuoz canım,cicim :P
kızmıyım ben arkadaşım niye harcıyosun beni
.NET
.NET ⭐ 19y
#77

kime kız diyorsun şimdi onamı bana mı 🤔 🤔

Şaka gibi ya.. İnsanın hiç mi espri anlayışı olmaz ?
[F New]Solo Gitarist
K
Kobe ⭐ 19y
#78
kızlar kızlara mı cicim diyor erkekler kızlara mı , kızlar erkeklere mi anlamadım 😜 😈
K
Kai ⭐ 18y
#79
Bende adayım ismimi niye yazmadınız adaylara

bfc üyesi değilsin cicim 🤝

Cicim lafını genelde kız arkadaşlarım bana karşı kullanır ama.. 😈
kızlar ile biz böle konuşuoz canım,cicim :P
kızmıyım ben arkadaşım niye harcıyosun beni
Aynen muhammed,çocugu kaynattın arada 😆
H
hacker790 ⭐ 17y
#80
kızlar kızlara mı cicim diyor erkekler kızlara mı , kızlar erkeklere mi anlamadım 😜 😈

herkes birine diyo takıl kafana göre:)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: