kime kız diyorsun şimdi onamı bana mı 🤔 🤔
Şaka gibi ya.. İnsanın hiç mi espri anlayışı olmaz ?
Abi hep senimi buluyo bunlar 😁
kime kız diyorsun şimdi onamı bana mı 🤔 🤔
Şaka gibi ya.. İnsanın hiç mi espri anlayışı olmaz ?
kime kız diyorsun şimdi onamı bana mı 🤔 🤔
Şaka gibi ya.. İnsanın hiç mi espri anlayışı olmaz ?
Abi hep senimi buluyo bunlar 😁
Espirileri sevmem
Anlaşıldı. Bir daha hiç bir userla yardım konuları muhatap olmayacağım..
Neyse cicim muhabbetini kapatın. Topic amacından sapmasın.
Anlaşıldı. Bir daha hiç bir userla yardım konuları muhatap olmayacağım..
Neyse cicim muhabbetini kapatın. Topic amacından sapmasın.
Ben user değilim Old School'um. Benle muhatap olabilirsin. 💃 😆
Anlaşıldı. Bir daha hiç bir userla yardım konuları muhatap olmayacağım..
Neyse cicim muhabbetini kapatın. Topic amacından sapmasın.
Ben user değilim Old School'um. Benle muhatap olabilirsin. 💃 😆
Çokmu 🤔 komik
burayı goktaşına çevirmişsiniz.
@hacker
hava almaya gitmediysen ben yollayabilirim seni. ;)
WW vs Milano :)
WW vs Milano :)
Anlamadım demek istediğini. Espri yaptıysan da göremedim ((:
WW vs Milano :)
Anlamadım demek istediğini. Espri yaptıysan da göremedim ((:
Espiri 🤝
Espiri 🤝
Anlaşıldı. Bir daha hiç bir userla yardım konuları muhatap olmayacağım..
Neyse cicim muhabbetini kapatın. Topic amacından sapmasın.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap