Icerige atla
Extraloob

Basketbol Fan Club [BFC] Yeni Başkan Seçimi

· 107 Yanıt · 18K görüntüleme · Sayfa 5 / 6
Yanıtlar
K
Kai ⭐ 18y
#81

kime kız diyorsun şimdi onamı bana mı 🤔 🤔

Şaka gibi ya.. İnsanın hiç mi espri anlayışı olmaz ?

Abi hep senimi buluyo bunlar 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#82
Anlaşıldı. Bir daha hiç bir userla yardım konuları muhatap olmayacağım..
Neyse cicim muhabbetini kapatın. Topic amacından sapmasın.
[F New]Solo Gitarist
H
hacker790 ⭐ 17y
#83

kime kız diyorsun şimdi onamı bana mı 🤔 🤔

Şaka gibi ya.. İnsanın hiç mi espri anlayışı olmaz ?

Abi hep senimi buluyo bunlar 😁

Espirileri sevmem
.NET
.NET ⭐ 19y
#84

Espirileri sevmem

Burda işin ne o zaman ? Espri sevmeyenleri BFC başkanı yapmıyoruz 😉
[F New]Solo Gitarist
K
Kai ⭐ 18y
#85
Aynen ☕
H
hacker790 ⭐ 17y
#86
neyse öyle olsun ben dışarı çıkıp gezcem hadi ben kaçar ßß
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#87
Anlaşıldı. Bir daha hiç bir userla yardım konuları muhatap olmayacağım..
Neyse cicim muhabbetini kapatın. Topic amacından sapmasın.

Ben user değilim Old School'um. Benle muhatap olabilirsin. 💃 😆
H
hacker790 ⭐ 17y
#88
Anlaşıldı. Bir daha hiç bir userla yardım konuları muhatap olmayacağım..
Neyse cicim muhabbetini kapatın. Topic amacından sapmasın.

Ben user değilim Old School'um. Benle muhatap olabilirsin. 💃 😆

Çokmu 🤔 komik
.NET
.NET ⭐ 19y
#89
Anlaşıldı. Bir daha hiç bir userla yardım konuları muhatap olmayacağım..
Neyse cicim muhabbetini kapatın. Topic amacından sapmasın.

Ben user değilim Old School'um. Benle muhatap olabilirsin. 💃 😆

Çokmu 🤔 komik

Evet çok komik. Katıla katıla güldüm.
Sen hava almaya gidiyordun. Gitmediysen ben yollayabilirim
[F New]Solo Gitarist
H
hacker790 ⭐ 17y
#90
neyse ben gidiyorum
K
Kai ⭐ 18y
#91
zuhaha,abi bu akşam baya güldürdün 😁
M
Milano OP ⭐ 18y
#92
burayı goktaşına çevirmişsiniz.

@hacker
hava almaya gitmediysen ben yollayabilirim seni. 😉
.NET
.NET ⭐ 19y
#93
burayı goktaşına çevirmişsiniz.

@hacker
hava almaya gitmediysen ben yollayabilirim seni. ;)

Göktaşınamı çevirdik ? Göktaşında gülüp eğlenmiştim ben. Ama şu anda gülemiyorum ? Komik bir tarafını görüyosan durumun göster birlikte gülelim 🙄
[F New]Solo Gitarist
P
Prima ⭐ 18y
#94
WW vs Milano 😊
.NET
.NET ⭐ 19y
#95
WW vs Milano :)

Anlamadım demek istediğini. Espri yaptıysan da göremedim ((:
[F New]Solo Gitarist
P
Prima ⭐ 18y
#96
WW vs Milano :)

Anlamadım demek istediğini. Espri yaptıysan da göremedim ((:


Espiri 🤝
.NET
.NET ⭐ 19y
#97
WW vs Milano :)

Anlamadım demek istediğini. Espri yaptıysan da göremedim ((:


Espiri 🤝

Ne diyosun çocuk sen ya !? Tanrım bu gece herkes bana zıt.
Elimden bi terslik çıkmadan uzaklaşıyorum pc başından..
[F New]Solo Gitarist
W
#98
konu nerden nreye çevirdiniz helal olsun.
M
Milano OP ⭐ 18y
#99

Espiri 🤝

pffff, burada topic amacı dışında konuşanı banlayacagım artık. kimlerle nasıl konuştugunuzu da iyi bilin.
P
Prima ⭐ 18y
#100

Ne diyosun çocuk sen ya !? Tanrım bu gece herkes bana zıt.
Elimden bi terslik çıkmadan uzaklaşıyorum pc başından..

Sen en iyisi gidip bir duş al rahatla ...

Anlaşıldı. Bir daha hiç bir userla yardım konuları muhatap olmayacağım..
Neyse cicim muhabbetini kapatın. Topic amacından sapmasın.


Site asistanının görevi nedir?Bir noktaya gelince kendini çok yüksekte gördün herhalde lafımı yanlış anlama bu sitede böyle kişiler çok oldu ayağı kayıp düştüler .Seninde öyle olmanı istemem o yüzden Extraloob un yolundan ilerle herkese eşit ve aynı davran user da diğer yetkili kişilerede 👍

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: