89 lvl Resimli Full str Glavier Char Takaslık-Satılık
Bu qanqa tam bi dolandırıcı şerefsizin tekidiR Marsta parasını çalmadıgı adam kalmadı.Sakın ama sakın bu şerefsizden alışveriş yapmayın
Bu qanqa tam bi dolandırıcı şerefsizin tekidiR Marsta parasını çalmadıgı adam kalmadı.Sakın ama sakın bu şerefsizden alışveriş yapmayın
elimde 90lv Nuker Var marsta 500 silke satıyorum. ilgilenirsen msn mailto:[email protected]
Kardeşim süpersin çok işime yarayacak gerçekten.birde bişey sorucam Müşteki ne demek 😄?
Zeynel ben ben uğur(TR_HuG0_TR) wizard çar kaça satıyosun ve adı ne çarı??
çok ucuzmuş yaw 😄 😄 😄
çok ucuzmuş yaw 😄 😄 😄
çok ucuzmuş yaw 😄 😄 😄
çok ucuzmuş yaw 😄 😄 😄
çok ucuzmuş yaw 😄 😄 😄
çok ucuzmuş yaw 😄 😄 😄
edit
edit
yaw bu programla oyuna giriyorum. aradan 10dk en fazla 30dk geçince direk oyundan atıyo lanet olsun 1 günde 25 kere oyundan attı böle programın ben varya
açılmıyo bu Start a basıoym basıyom ama açılmıyo hiç bişey
güzel programda full hata veriyo
kardeş ben bu programı açtım (Couldn't connect due to server traffic.) Torque de böle trafic diyo ama oyuna bakıyorum orda traficc yazısı çıkmıyoR acaba denemiyomu?? Acil cvp pls
Server Mars 150M param var kaç silk alabilirim?
Server Mars 150M param var kaç silk alabilirim?
Server Mars 150M param var kaç silk alabilirim?
Server Mars 150M param var kaç silk alabilirim?