70 Lv Full İnt SwoRd ShieLd "ironeye" Takaslıktır.. "SS içeR
kilit
kilit
kilit
kilit
kilit
ZAti rakının %65.5'ini o içti tahminim xD Ama boş durur mu abicin. Kaptım bi 35lik yeni rakı daha gece uzundu... 😜
ZAti rakının %65.5'ini o içti tahminim xD Ama boş durur mu abicin. Kaptım bi 35lik yeni rakı daha gece uzundu... 😜
ZAti rakının %65.5'ini o içti tahminim xD Ama boş durur mu abicin. Kaptım bi 35lik yeni rakı daha gece uzundu... 😜
Bu videoyu çeken arkadaşın ekran kartı antika zannımca xD gözlerim yoruldu izleyecem derken.
Görmemiş olabilirsin diye burasını bi göstereyim; viewtopic.php?f=323&t=70155
Uzun lafın kısası en eski serverdan yeni servera doğru gidiyor hemen hemen işte. Mantıklı bir sonuç...
Bulmasıda mesele o hayvanı xD kim uğraşacak 😜
Geçmiş olsun demek düşer bize... Ama arkadaş iyi bir noktayı yakalamış. Küçük "ı" kullanmış. Türküdür %90
Vallahi o 3 gün turbog toptan satış firamsı gibiydik. Ev fulldü. Dolabın resmini çektim onlar zulanın sadece 10'da biri xD üstelik 2 kişiydik özel bir 3 gündü gerçekten.
Vallahi o 3 gün turbog toptan satış firamsı gibiydik. Ev fulldü. Dolabın resmini çektim onlar zulanın sadece 10'da biri xD üstelik 2 kişiydik özel bir 3 gündü gerçekten.
Vallahi o 3 gün turbog toptan satış firamsı gibiydik. Ev fulldü. Dolabın resmini çektim onlar zulanın sadece 10'da biri xD üstelik 2 kişiydik özel bir 3 gündü gerçekten.
sende mi be captain xD
Bi an görmüş sadece. SS alma şansının olduğunu sanmıyorum =)
hanzo 71 olmuşsun bravo vallahi. Almayı düşünüyor musun? 72-77 +9 set + weapon.
Vallahi bende bu mevzuyu arkadaş ile tartıştım. Warlock/Cleric. Arkadaş acayip iddalı. Mükemmel bir char diyor. Yatmaz aynı zamanda da 1 vs 1 de yatıramayacağı char yokmuş... mantıkende öyle. Statusle...
Gizemli yaratık. Bende merak ettim. Blackin dediği mi acaba ^^