Arkadaşlar Herkesten ve Özellikle A.T.P'den Çok Özür Dilerim
Hiç önemi yok bence artık.Küçük bir tartışmaydı.Minik bir anı olarak kalıcak bende.Arkadaşlarımdada öyle kalmasını isterim.Bu arada Titus Pullo bana öm den ulaşır mısın?Birşey danışmak istiyorum sana...