Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
hi all ^^ bulamadın demi dünkü vodkayı zaten bayram içmemek lazım neyse iyi geceler bgn erken yatmam lazım gn8 😴
hi all ^^ bulamadın demi dünkü vodkayı zaten bayram içmemek lazım neyse iyi geceler bgn erken yatmam lazım gn8 😴
iyi geceler 😴 => 🎭 => summer5: => [horny21 [horny21 [horny21 Lol 😜
ne yaptın link bile açılmıyor link patlak düzelt çorba ettin daral: miss gibi çorba olum nesi var 😁 summer4:
Adv. A Elixir +1 DEN 2 KEZ BASABİLİRMİYİM PEKİ 2 TANE ALSAM ? +1 OLUR İLK SONRA +2 GİBİ ? VEYA DİREK B GRADE Mİ ALMAM GEREK ? +2 istiyorsan direk b grade.
Bende gözüküyor 😜 önemli olan bizde gözükmesi ama 😆 http://www.guzelresimler.name.tr/data/media/6/kopek-olduren-sarap-resmi.jpg ne yaptın link bile açılmıyor link patlak düzelt çorba ettin daral:
Herkeze benden ; Ps: Köpek Öldüren 😆 😆 🎅 hacım resim yok Bende gözüküyor 😜 önemli olan bizde gözükmesi ama 😆
Herkeze benden ; Ps: Köpek Öldüren 😆 😆 🎅 hacım resim yok
kafası bozuk olup kendine gelmek isteyenlere Black Death i öneririm ama sağlam vodkadır herkes kaldıramaz söyliyim kuzenimden duydum bunu buyrun benden 1 tane hediye bakalım kim alıcak birden dalmayı...
Black ops ilk çıktığı günden aldım. Ps3'te multiplayer oynuyorum ama böyle bir oyun olamaz. Tadından yenmiyor valla. 3 gündür tek yaptığım iş black ops oynamak. Ailem tatile gidecek ben evde kalıp co...
ibram ya adamım 🤘 1.messi 2.puyol 3.ibram öyle gidiyor
kafası bozuk olup kendine gelmek isteyenlere Black Death i öneririm ama sağlam vodkadır herkes kaldıramaz söyliyim kuzenimden duydum bunu buyrun benden 1 tane hediye bakalım kim alıcak birden dalmayın...
günaydın beyler ben bu gece sadece süt alacağım havamda değilim - Resim Silinmiş. yarın vodkayla dalıyorum 😈
kale savaşı varya joymax sorun çıkartıyordur genelde her kale savaşı vaktinde oluyor bu tuhaflıklar akşam 23 gibi geçecektir ^^ sağol cicimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ❤️ 😘 başlamışsın ha sroya iyi ne diye...
tüm serilerini bitirdim sıra bunda pazartesi salıya inmiş olur
ps dir heralde imkanı yok +18 abartmasınlar 15 desen inancam +10 +2 adv +3 scroll=15 olur max dahada olmaz
up
Mersin de hangi okul burası ? mersin oldugunu nerden anladın? bu arada mersinanadolu(mal) biggrint1 Okul kıyafeti çok tanıdık geldi de oradan anladım.Icel College deyim bende. ^^ kaçıncı sınıf?
Mersin de hangi okul burası ? mersin oldugunu nerden anladın? bu arada mersinanadolu(mal) biggrint1
İdiot. çok süper bir cevaptı yorumun için saol 🙏 🙏 🙏
Yaş kaç ? 17 daral: hacım hep böyle cevap veriyorsun 😆 Ps:Bu arada bunlar ben deilim bizim arkadaşlar sadece 😁