asdf
asdf
Fenerbahce , Kim Kardashian
asdf
Zaten Ferrari Formula 1 organizasyonundan daha büyük bir marka. Adamların çok sağlam lobisi var dayatmayla herşeyi istedikleri gibi yönlendiriyolar zaten . Aksi takdirde böyle ültimatom çekerek gözünü...
Ferrarisiz bir F1 düşünmüyorsa Ferrarinin söylediklerini harfiyen yapmak zorunda.
asdf
asdf
Pusula gibi herif 😜
6S ye gelip ne yapacak cihanno her sene eski takımından fark yemek istemez herhalde 😜
Yeri gelir post kasılır yeri gelir yerinde atılır. Denge olduktan sonra post kasma candır 😉 Forum burası forumun can damarı posttur ^^
http://www.extraloob.com/galeri/albums/userpics/prada3.png 😎
asdf
Legodan süt yapacaklar yakında 😜
Okul ismi sorar gibi soruyosun . Ne olabilirki PTT nin ismi PTT dir yani.
Cavalikaya ben izin verdim winterspring olmuş nicki. Ameliyat falan olacaktı geldi izah etti durumu baya ağır bi hastalığı var üzüldüm çocuk için
çaksak 😜
😎
ismini niye karalıyosunki lol Aradaoluyor bug sanırım
İyide nasıl tespit edebiliriz ki. Adı üzerinde deneme mod deneme yanılma teorisini uyguluyoruz. Parlayan yükseliyor parlamayan sayıyor yerinde yada down oluyor. P.S : Kemalist güzel tespitlerde bulunm...
Makarayı oyun odamızda yaparız.. ciddiye alırlar harry potter sanarlar seni 😈
Karnesi komple yıldızlı pekiyi olana karde hediyesi benden sbot 😎
Topic publicteymiş söylesenize. Ben paylaşım odasında sanıyorum