Yılın yarış oyunu; Burnout Paradise PC !
Aynen aynen. Deliler gibi takılmalıyız pistte asfalt kokusu monitörden odanın içine yayılmalı 🤤
Fenerbahce , Kim Kardashian
Aynen aynen. Deliler gibi takılmalıyız pistte asfalt kokusu monitörden odanın içine yayılmalı 🤤
Hmm doğru empatinin ismi yanlış işlere karışmıştı , char hackleme gibi.
Hmm doğru empatinin ismi yanlış işlere karışmıştı , char hackleme gibi.
Pfff yemişim the game'i. Yarış yok onda anca herkes birlikte piste çıkıp kafasına göre en iyi tur zamanı yapmaya çalışıyor. Zerre keyfi yok
Mehmet Topuz fenerbahçeyide ekle istersen. 3 senelik imzaladı 😎
Oooo bilardo üstad işidir. KSK çocuğu olduğumdan Saygınere büyük hayranlığım vardı. Onun mekanda öğrendik işin inceliklerini. Hatta bir videom var show yaptığım arşivimden deşiyim bulup atayım youtube...
asdf
Benden öğreniyor 😎 😜
Spa var 😎 Isro bot bölümünü tek başına taşıyor
asdf
Bak uzman nasıl çözülür DNA dan ırkı 😜
Bir dönemin lolitası o 😎 😄
ablanın elinden zehir olsa içilir tam mature puhaahaha
Moderatörlüğü tekrar saygıdeğer bir rütbe yapmayı düşünüyorsan kalsın moderator. O rütbe güçlenene kadar pek up olayına girmemek lazım ne zaman alttan yetiştirmeye başlanır o zaman up olayına girilir.
Global Moderatör.
Tam lale bu köpek ya 😄
baba amaçları bu zaten. Karşı taraf biraz burun kıvırsa şak geçiriyolar tehditi medya yoluyla 😜 Bir anda kamuoyunda gündem oluşturup ultimatomlarını çekiyorlar 😜
Yiğite gidin yiyin için selamımı söyleyin 😜
Daha milli olmamış gencler var burda algıda sorun yaşarlar 😈
Ne o beachpark mı takılıcaksınız 😜