\\\ Extra Elite Sohbet Bölümü ^^ ///
ooo elite kesim burda takılıyor demek 😜
Fenerbahce , Kim Kardashian
ooo elite kesim burda takılıyor demek 😜
Çok yazık.. Başlık ayrı falso içerik ayrı.. böyle ucuz siyasetten uzak durun.
Bu bölüm sadece size ait bir bölüm. Yani user giremeyecek siz burda planlarınızı projelerinizi masaya yatıracaksınız. O yuzden ne gibi bir yetki istiyorsunuz?
Puhahahahhaha 😆
Hadi uğur in mahzene ^^
Artık bu tarz olayları Türk futbolunun aşması lazım. Yani Tobol ile tur orada geçilmeliydi. Cimbomun klasınd abir takım değil ben fark bekliyorum eğer fark olmazsa bişeyler yanlış gidiyor demektir.
Sizde 6S fun clubta bi zahmet bizim konumuzu açmayın ^^ Kendinize ait bir konu bulamıyormusunuz yoksa 😆 ahaha
Iyi tatiller tadını cıkart bol bol foto yap ^^
Ooo uzmanlık alanım hakkındaki bir konu. Şimdi gelelim olayın aslına. Yukarıdaki hükümlerin işlemesi için senin kullandığın hesabın üzerine teyid ettirilmesi gerekir. Bunun için Noterden bu hesabın se...
asdf
😆
😆
😆
Alla alla 😆
Hadi bakalım hayırlı olsun 😎
asdf
Ben ortamda sinirli bi hava göremiyorum 😜 Biz daha çok dalga geçen taraftayız 😎
asdf
Ne zaman aradın hee ne zaman aradın? Ben böyle bişey görmedim ya 😜 Insna geldiği gün arar abi biz geldik ne yapıyoruz diye. Öyle hatunların uzaktan fotosuyla değil kucakta fotolarıyla havanızı yapard...
Sen şu atamalı olduğun bölümleri söyle bakayım kontrol edeyim. Hem kb nin dediği gibi sol altta kolay mod araçları yok mu ?