Sorun - Yetki
Olsa ne olacak kullanabileceği hiç bi şey yok ki orda dmodun
Fenerbahce , Kim Kardashian
Olsa ne olacak kullanabileceği hiç bi şey yok ki orda dmodun
sopnuçta deneme moderatörlerin sadece kendi bölümlerinde kilit yetkisi var. Atandığın bölümlerde konu kilityemiyormusun?
Galatasaraya yer yüzünden en çok gol atan , en çok yenen takımın Fenerbahçe olması tarihimizde değil TFF nin kayıtlarında yazıyor 😜
O deilde bi ara furkanda GS Fun club fahri başkanını extra yapmıştı 😄 Ahahahha
tito bjk'lı mı OMG. noob tito 😜 bjk bölümünüde hiç takip etmiyorum ki kim sıkı bjk'lıdır fanatiktir işin külliyatını bilir 😄 Tito bjklimiymiş 😆
asdf
Enteresan adamsınız ya 😆 Giderken beni arıyolar 😄 )))))))))
asdf
Kısaca Altıntop Kardeşler ahahaha 😜
Hmmmmmmmmm ne o gözüne mi kestirdin furkancan 😄
wuww arazi olunca olaylar artıyor. Aslında bu benim tamda beklediğim şeydi. Yazacak çok şeyim var ama inanın üşeniyorum
😆
asdf
Oy oy oy giremedim o gün siteye malum zaman bulamadım. Şimdi görüyorum herkese tek tek teşekkür ederim. Böyle güzel bi ailenin playboyu olmak harika bi duygu. Öpüyorum hepinizi 😘
Not yet 😜 1 hafta rahatız buralardayım sonra firar devam ^^
Wayy valla duygulandım bi an ^^ Teşekkürler hepinize mcxx
Hi guys 😎
Çıkıyorum yola birazdan 2,5 - 3 saate girerim bodruma . Reşit olduysanız arayın beni sizi ortamların hastası yapayım biraz ^^ Öyle dandirik havuzlarda yüzdürmem sizi aquaya kaçarız 😜
Hmm naısl kaçmış gözden bunca zaman.. İyi tespit br 😉
Hmm naısl kaçmış gözden bunca zaman.. İyi tespit br 😉