>>> Üstteki Hakkında Ne Düşünüyorsun? <<<
Adam nova +10 beyler.
Adam nova +10 beyler.
Nema problema, Melo drama. daral:
Welcome Gotfather.
Awwwwww niye doğdun panpa lem 😁 O hediye çok sana, paylaşmak istersen I'm here 😈 Hepsi senin olsun panpa kötü günün bu gün baska bi gün olsa ucundan bile koklatmam makara: Eyvallah panpam, kötü gün...
Awwwwww niye doğdun panpa lem 😁 O hediye çok sana, paylaşmak istersen I'm here 😈
Neden diyemiyosunki olum çok zor bişey deilki sadnessla1 Zor be aga, sırf yiyişmek için çıktım kızla, yedimde ama işte.. pff ne biliym be olm ya konusturma beni dertliyim zaten.. 🙄
- Resim Silinmiş. Edebiyatçı sözlü ile geçirdi, Muhasebe 2. sınav süperdi geçmişimdir inş. Tarihden sözlü olucam yarın. 1 tek Matematik kaldı zayıf olarak -.-" vay anasını sözde geçmek ne güzel ...
Selam beyler, ayrıldım çünki hala O'nu çok seviyorum. yapma be panpa niye ayrıldın yav 😕 Abi gözünün içine bakarak seni seviyorum diyemiyorum kıza, daha ne olsun..
- Resim Silinmiş. Edebiyatçı sözlü ile geçirdi, Muhasebe 2. sınav süperdi geçmişimdir inş. Tarihden sözlü olucam yarın. 1 tek Matematik kaldı zayıf olarak -.-"
Selam beyler, ayrıldım çünki hala O'nu çok seviyorum.
Ahadfadfasdfdsfasajjfqer süper yaaa makara: makara: makara:
Kürkçü misali, giden geri geliyor.. 😗
Oohooo 105 olucaksan çok zorlar seni. Bana sorucak olursan; Wizz/Cleric ftw.
Buyrun size cehennem; http://www.youtube.com/watch?v=y-SDw3WWivU&feature=related
İyi yine bişey değil, Arda bikere sezonun başında sakatlanıp sezonu kapatmıştı diye hatırlıyorum 😁
qwer
asdf
Hacım bu soruyu önce şuna göre cevaplayacağım. Unique mi yapıyorsun yoksa Pvp lerimi daha çok tercih ediyorsun ? Eğer pvp isen, 1- Cleric olmalısın (en azından bufflarla recovery ile felan dayanıp zor...
ahahahahah 😆 😆 😆 😆 😆
Merhaba ben Nihat Doğan ^^ Yetkililerin gelip acil ip ban atmasını bekliyorum 😗 a fsdfsadf makara: makara: makara: makara: makara: