Karakter yapılandırmaları-v6 geliştirme[Güncel]
Ekle hacım 😘
Ekle hacım 😘
Ahahaha 😆 😆
Nihat Doğan mı Burak mı Tartışılır bence. 😆 Tartışmaya gerek yok, adam nihat. Burak Eftekin adılı birinini kimlik bilgileri ile şuan burada bulunmakta.. Nihat abi saygılar. 🙏
Ben yatar, gn8 👋
gn8 👋 👋 😴
Peki teşekkür ederim. Point Blank başla, müthiş sarıyor şiddetle öneririm. 🤝 💃
herkes evini sever ama siz abartin, kolonlarla sevisin kapilari yalayin felan. Ahahaaha makara: makara: makara:
Ooo ayıpsın panpa, ev sahibi sensin senden izin alıcaktık ben yanlış okumuşum burakta buluşuyoruz sandım 😜 (valla bukadar kısa sürede bunu uydurabildim sry^^) Nabıosn ne ediosn panpa 😁 ahah 😆 Nabi...
Ooo ayıpsın panpa, ev sahibi sensin senden izin alıcaktık ben yanlış okumuşum burakta buluşuyoruz sandım 😜 (valla bukadar kısa sürede bunu uydurabildim sry^^) Nabıosn ne ediosn panpa 😁
Gelin tabi geçerken benide alın 3 gün 4 gece emrelerde kalcaz Bende geliyimmi panpa 🎭 Spoiler @Maynard ...... var dediler geldik makara: makara:
😱 vay anasını o ne özgüven o ^^ Hakikaten ya, bugüne kadar nerde görülmüş bir admin'in dahi biyerde en ufak bir küfür kullandığı. Adam ana avrat sövmüş resmen 😆 😆
Selam millet.
KONUNUN BAŞLIĞI Olarak düzenlersen daha hoş duracaktır, Hoşgeldin, başarılar. 😘
➡️ viewtopic.php?f=100&t=234754&hilit= Sabit olabilirmi ? ok. Sağolasın hacım. 😘
@Mop Sağolasın hacım 😘 @loras Sağolasın hacım 🍺
daral: Benim haddime değil fakat çok çabuk up olmuştu zati, pek fazla piştiğinide düşünmüyordum. Neyse geçmiş olsun^^
➡️ viewtopic.php?f=100&t=234754&hilit= Sabit olabilirmi ?
harikasın hemen açalım ayrıca unique çıkış noktaları görsellerini ham olarak bana rarla gönder pls ^^ /done ➡️ viewtopic.php?f=100&t=234754 Ayrıca Pm atılmıştır.
Demon Shaitan + Urichi + Tiger Girl v tuşuna basınca görüntülenmiyo artık onu değiştir istersen yanlış bilgi olmasın. Bide şurda yazın yanlışı var:6 - En Çok beklenen Uniquedir . ( Lord Yarlan 2. sır...
Sohaow tigerin aynı resminden 2tane var. /done.