Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
Hi all.
Hi all.
Aynen hacım felaket ya serdar çok deli laf sokuyor dinliyorum her aksam zati 😁 bende hep dinliyordum tarkan şarkısının filan incicilere özel olduğunu bu gece anladım 😄 incidede neler yazıyorlar hac...
** varmı ** ? 😁 Ahahaha 🙏 😁 😁
Aynen hacım felaket ya serdar çok deli laf sokuyor dinliyorum her aksam zati 😁
Hayırlı olsun panpa^^
Nedendir bilinmez, hep 30 yaş üzeri kaleci alıyoruz. Bu yönetimin nasıl bir fantezisi var anlamakta güçlük çekiyorum. 🙄
OMG 😱 😱 😱 😱 Barça esecek yine bu sene.
Brocan istanbul bir öğrenci için; Fazla kalabalık Fazla pahalı Fazla puan istiyor. Eskişehir FTW. 🤘
Gratzie 🍺
Tebrikler 🍺
Biraz maçtan uzaklaşıp Galatasaray yorumu yapılacaksa diğer Türk takımlarına kıyasla (F6 Pert) çok üstün seviyede derim ben. Kimse takımın mükemmel olmasını beklemesin. ☕ galatasaray ? bizim bildiğim...
Kelebekler, köstebekler, ben beklemem.
Cem uzan üstünü örtiyim.
Hayır 29 😁
http://www.extraloob.com 😎
Hoşgeldin hacım başarılar. Herhangi bir konuda sormak istediğin, danışmak veya yardım almak istediğin bişey olduğunda pm atman yeterli.^^
@emre Zehra mustafa dalgıç ticaret meslek lisesi hacım. liseli 👴 şaka bi yana bende liseliyim ve gurur duyuyorum 😳 😜 Lise yıllarımızı çooook özleyeceğiz brom. 🙄 🙏
@emre Zehra mustafa dalgıç ticaret meslek lisesi hacım.
Selam dostlar.
Hayırlı olsun hacım, 110 u görmek dileğiyle 😘