Karneye 0 diye bir not geliyor mu ?
İlkokulda 0 gelmezki 2 gelir min 😁
İlkokulda 0 gelmezki 2 gelir min 😁
Ben kaçar iyi geceler uykum geldi 😜 👋 panpa.
Felaket yahu. 😱
İyi geceler beyler ben yatar. 😴 ❤️ 😘 👋 👋 👋
Hi all ^^ Hoşgeldin hacım.
Selam dostlar, bana son 1 haftayı tamamen unutturacak çok ağır bişeyler verebilirimisniz? bu tarz bir şey istiyorsun herhalde ? Sesli güldüm. 🙄 😘
Selam dostlar, bana son 1 haftayı tamamen unutturacak çok ağır bişeyler verebilirimisniz?
Bir gün bizimde yetkimiz olacaak Ahahahhaha makara: makara: makara: makara: makara:
Selam millet.
banada geldi vallahi makara:
Felaketti yaa, adam kaldı öyle. Bakalım bu defa kim kurtaracak 🤔 Bence cahit kurtarır gibime geliyor^^
Rica ederim, başlamanı öneririm çok güzel bir oyun, fena sarıyor 😎
Hayırlı olsun hacım, haketmiştin 🤘
unique çıkış noktaları istiyorum güzelce bizim favicon kullanılarak yapılsın, görevlerde duruyor ayrıca bitmedi ki o. viewtopic.php?f=157&t=234539&hilit= 🤔 Favicon derken ? o nedir 😁
Yokmu yeni görev 😜
zapata iyidir , en azından leo francodan iyi :D:D:D: 🤝 pray:
bedavaya mı almışlar makara: R.Carlos'u aldığınız gibi. 😜 😜 😘 bedava mı carlos'a verilen paradan haberiniz varmı adamın bonservisi elindeydi kendisine yekten 10milyon ödedik ☕ Abi kusura bakmada o...
bedavaya mı almışlar makara: R.Carlos'u aldığınız gibi. 😜 😜 😘 🙏 🙏 😁
Şimdi video sunu izledimde, hakikaten çok deli bir oyuncu 😎
Hoşgeldin hacım, yabancı gelmiyorsun ama.. 🤔