Herkesmi bölee....
yaw bişiy diecem cok artistsiniz:@
yaw bişiy diecem cok artistsiniz:@
stal carlar ban yemıor sro loader kullananlar ban yıor artıq sro loader ban sebebi!
beyler ben hertürlü para botları,rev6,adamların bazılarının expance atması ws. bunlara dikkat ben hiç birisini kabul etmıorum Allaha şükür bişiy olmadı.ama rev6 dan kesınlıkle şüpheliyim..
beyler bu pk2 ban sebebi benden demesi:
wirüs programını kapattım hatta sildim yine yoq 😠 botun ...
bi deneyeyım olmazsa tekrar budaym:D
bendede oluor o ????? hatası cvp bulursan banada at özelden ltfen :S bide Gm bulur konusrsun benımkinide söle:D Goblen07 ben:D
nie bakmasın:)
yaa tmm bu msn ekledımde hıc acmıor bu herif:D sercan weya serkan (abi) inglizce warsa sende su silkroad-traderde bi ayarlasan:D
😊 onları yapalı seneler oldu. farklılara gırıor bu cara gırmıor ing si iii olan warsa özel mesaj atsın silkroad-trader sitesinde başlık actıracamda:D bende üyelik yoq::):):)
:S mıllet tekte nasıl gırıor yaa 3 saattir deniom:S:S
hay awastı icad edenin.... pffff onun yüzüne giremedim.:@ deniom full trafic:@
AtILmADıııııIıIı... Shaitan cıkalı 1 saat olmuş ama daha kesememişler : galiba buga sokamadılar ama siz botları hazırlayn yinede
Shitanı kessinler atacam dedi en son shaitan 22:58 gibi cıktı yaklasık yarım saat sürer shaitanı kesmeleride
yeni mediada yaptım oceanlada konsutm ... kaldık böle:S
😄 oynuyomda önce psroydu salla dursun bölede:D
yaaa ekrankartıyla alakası yoq farklı carlara gırıom ama buna giremiommmm....
Oceanın msn adresini weya GM leerden bırısının msn adresi olan ya buraya weya özel mesaj atsın ltfenn......
yoq yaa ewde denedım oolmadı baska cara intde önce baska bı cara gırdım sonra buna gırdım bu yoq ona gırdı:S
denedim 3 masada denedım 3 de ekran kartı hatası werdı. ensonda o yüzden atılmıstım oyundan oyun kapanmadan önce.