Yeni Media.Pk2 By WhiteLotus
güzelde lord cıktıgı yerlerde eıksıklıkler war:D:D
güzelde lord cıktıgı yerlerde eıksıklıkler war:D:D
😄 tbrıkler bıde glavıeyle mı nuke atıon:D
sabah 7 den bellı denıom gıremedım hiç giren oldu mu ?????
oyuna gırebılsem cekecem s-s koyacamda gıremıom:) guıld BlackHunterZ öle bişiy:D itemler ii dgs full son setlere basmak ıcın herseyı brıktırdım 150m para ölü maymun fire:86 ligh:68 bicheon:51 heuksal:...
😠 serwer ne carın türü ne 😠 nerden güwenelim sana 😠 :evil:
yani siteyi gez biraz
foruma baktın mı arkadasım ya.
memlekette .... cok ne diyelim. ama en iyisini yapmıssın sro bırakarak.. Şahsi fikrim:D
(konuyla alakasızz...:) sleepwalker bu imzanda ordaki otomatik secenegini işaretle yine full doludur serwer:D:D
oyundaydım lord cıktı Youran lordu kesti türkce tbrikler dedim anında dc yedim:D
olabılır sro oldu sımdı crowded:d
dünde böle olmustu... kapanmıstı acıldı gırdım crowded dı:)
undergoing weriorr......
dalu$$$$
acılıor acılıor:D undergoıng sonra werıor
res olsaydı acılırdı şimdiye
bgn sabah attılar:D
Goblen07 -_-
escenet helal bende tam onu sölücektim 😄 mat ögretmeniniz kim sizin arkadaslar?
90 heuksal,70 fire, 70 lighting,50 de takıl kafana göre ama az da olsa cold ac defance cok werıor ... forcede olabılr 😄 mılletın defencesını dusurusun:D