Beyler oyun yınemı gıttı bende undergoıng werıoda
:S yaa wermıor bende silin tekrar kurun.. ben actım program denıomda girersede kesin ???? hatası alacam :S
:S yaa wermıor bende silin tekrar kurun.. ben actım program denıomda girersede kesin ???? hatası alacam :S
actım programı denıor walla.. gireceginide sanmıorm girincede ???? hatası werıor :S
way blackforesTt:D:D ben Goblen07:D:D:D ezıklere bişiy wermez tabi laa:D beni almıor:D
bende bısıy wermıor denıyomda gırecegını sanmıom msn deki ecsro oynayan bütün türkler dc yedik diorlar... ben öleee ????? hatası alıom.. undergoing wermıor bende
eed herkes dc yemiş ne iş? war mı türk oyunda olan ? ark falan 🙄 🙄
^^^tşkür:D senin nick weya sen bulurmusun beni Goblen07
Ecsro acılsın bende kanatlanayım....:D Goblen07:D
acılmıs olsaydı burda busuru başlık olurdu acıldıııı acıldııı die bagıran.....orda yazıor [KAPALI] die
😄 kastım oldum... sen kimsin:D nick:D
Oyun acılırsa pm at full türkse at Goblen07 nickim lwl 81 oyun acılırsa pm at ben unutmazsam bende atarım oq
Beyler bende guild arıyorum.... Nick:Goblen07 lwl:81-(acılırsa 82) Tip:75e kadar full int 75+ karmakarışık:D Ecsro.....
Acılırsa tabi oynucazda:D:D ama yine kapatırlar japonlara belli olmas...
Yalandır yaa o joponlar küllü yalan atar... japonla yola cıkan bi prince satılır benden demesi...
10x zaten taxi gereksınımı duymadım...Da gereksız sanki konu:)
media pk2 yi attın mı içine?
18:32 😄 acılmadı genclik:d acılmaz bencede:D 😱
bow acma sakın bu server bow coook ezık hybrıt nuker agırlıklı bı car ac ben 77 lwl ıntım ama full int dgl 82 bowun elınden unuqueyi aldım:D bowun asıl skilleri 70 den sonra gelıor sakın bow acma hybr...
dalın dalın dalınnnn acıldıııı sonunda .
LoL
Acıl susam acıllllllllllllllllllllll........................:P