Icerige atla
Extraloob

çok önemli banlandım çözüm arıyorum.

· 15 Replies · 1.2K views
A
angela OP ⭐ 19y
#1
arkadaslarım benim venicede o_____O isimli charım banlandı 9 lvdi sadece stall açıyodum bota koymadıım hiç ama oyuna girerken sadece loader kullandım . ve banladılar .bug reportla yazsam açarlarmı ben hiç bot kullanmadım sadece loader kullandım loader kullandıgımı ispatlayabilirlermi ? gerçekten çok öenmli arkadaslarım 1,5 bil param yandı :evil: :evil:
15 Replies
E
Espio ⭐ 19y
#2
Loader illegal bir program olduğu için banlama hakları var ; ve kanıt gösterme zorunlulukları yok .
A
angela OP ⭐ 19y
#3
nasıl anlarlar loader kullandıgımı ki
D
drotalion ⭐ 19y
#4
nuconetor nasıl anlıyorsa...
I
ironEyE ⭐ 18y
#5
arkadaslarım benim venicede o_____O isimli charım banlandı 9 lvdi sadece stall açıyodum bota koymadıım hiç ama oyuna girerken sadece loader kullandım . ve banladılar .bug reportla yazsam açarlarmı ben hiç bot kullanmadım sadece loader kullandım loader kullandıgımı ispatlayabilirlermi ? gerçekten çok öenmli arkadaslarım 1,5 bil param yandı :evil: :evil:

artık stall charlarda BAN yiyo g.o bro
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#6
sen full stalla bırakırsan o charı...kasmassan ara sıra...stall charı oldugu anlasılıor we dırekt BAN :S
K
kanka07 ⭐ 18y
#7
stal carlar ban yemıor sro loader kullananlar ban yıor artıq sro loader ban sebebi!
R
Ram ⭐ 18y
#8
sizde sro loader kullanmayın.Sro no dc client kullanın 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#9
sizde sro loader kullanmayın.Sro no dc client kullanın :P

O daha kötü 😆
[F New]Solo Gitarist
B
bekir44 ⭐ 19y
#10
Ben AgBot La Kasıyom Silkim Var Banlamıyolar Bi Gün Ban Yiyecez Ama Ne Zaman GM Abi Ben Daha Silk Alacam Banlama Benii 😄
R
Rowndark ⭐ 18y
#11
bnm kac Tane Stall charı banLandı..
Kardes sende alısırsın merak etme 😄
Leaderdan feLan degİL ticaretten karaborsadan dogru ban AtıyorLar:D
X
XER0 ⭐ 19y
#12
o zaman stall charı hiç açmiim tam açmaya niyetlenmiştim :S
Q
Quincey ⭐ 18y
#13
o zaman stall charı hiç açmiim tam açmaya niyetlenmiştim :S

aç ama ara sıra kas
G
Gwaihir ⭐ 19y
#14
bn stall charı açtım 60 lvl:D
X
XER0 ⭐ 19y
#15
bn stall charı açtım 60 lvl:D


😁 30 a kasıp bırakırım ben eniyisi

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: