arkadaslarım benim venicede o_____O isimli charım banlandı 9 lvdi sadece stall açıyodum bota koymadıım hiç ama oyuna girerken sadece loader kullandım . ve banladılar .bug reportla yazsam açarlarmı ben hiç bot kullanmadım sadece loader kullandım loader kullandıgımı ispatlayabilirlermi ? gerçekten çok öenmli arkadaslarım 1,5 bil param yandı :evil: :evil:
çok önemli banlandım çözüm arıyorum.
· 15 Replies · 1.2K views 0 reading
15 Replies
Loader illegal bir program olduğu için banlama hakları var ; ve kanıt gösterme zorunlulukları yok .
nasıl anlarlar loader kullandıgımı ki
nuconetor nasıl anlıyorsa...
arkadaslarım benim venicede o_____O isimli charım banlandı 9 lvdi sadece stall açıyodum bota koymadıım hiç ama oyuna girerken sadece loader kullandım . ve banladılar .bug reportla yazsam açarlarmı ben hiç bot kullanmadım sadece loader kullandım loader kullandıgımı ispatlayabilirlermi ? gerçekten çok öenmli arkadaslarım 1,5 bil param yandı :evil: :evil:
artık stall charlarda BAN yiyo g.o bro
sen full stalla bırakırsan o charı...kasmassan ara sıra...stall charı oldugu anlasılıor we dırekt BAN :S
stal carlar ban yemıor sro loader kullananlar ban yıor artıq sro loader ban sebebi!
sizde sro loader kullanmayın.Sro no dc client kullanın 😜
sizde sro loader kullanmayın.Sro no dc client kullanın :P
O daha kötü 😆
[F New]Solo Gitarist
Ben AgBot La Kasıyom Silkim Var Banlamıyolar Bi Gün Ban Yiyecez Ama Ne Zaman GM Abi Ben Daha Silk Alacam Banlama Benii 😄
bnm kac Tane Stall charı banLandı..
Kardes sende alısırsın merak etme 😄
Leaderdan feLan degİL ticaretten karaborsadan dogru ban AtıyorLar:D
Kardes sende alısırsın merak etme 😄
Leaderdan feLan degİL ticaretten karaborsadan dogru ban AtıyorLar:D
o zaman stall charı hiç açmiim tam açmaya niyetlenmiştim :S
o zaman stall charı hiç açmiim tam açmaya niyetlenmiştim :S
aç ama ara sıra kas
bn stall charı açtım 60 lvl:D
bn stall charı açtım 60 lvl:D
😁 30 a kasıp bırakırım ben eniyisi
Log in to write a reply.
Log In