En çok exp veren silkroadı yazabilrmisinz
ipek yolu açılırsa en yüksek o olcak.. 20x
ipek yolu açılırsa en yüksek o olcak.. 20x
Thieves i düzenlersen sevinirim 😄 😊
benide alın aranıza plss 😄 😄
heheheheh 😄 😄 😄 😄
eet kesene kdr öldüm elimdeki glavie +2 ondan fazla vurmuyorr.. 😄 saol yorum için
ahh cnm charım :((
xmen66 kardeş msj ımı okudun mu acaba ?? senin char 76 olana kdr kullanabilirmiyim glavie yi ?? bide msn adresini bana Ö.M den yollarsan sevinirim...
sonuncu SS çok gZÜEL tebrikler.. güzel char..
saat 11 den beri deniyorum ama almıyo bu ne yaaa ??? ühühühühh charımızın tadını çıkaramıyoruzzzz bi girseydi hemn glavie ye +3 basıyım
saat 11 den beri deniyorum ama almıyo bu ne yaaa ??? ühühühühh charımızın tadını çıkaramıyoruzzzz bi girseydi hemn glavie ye +3 basıyım
Tebrikler...
Hyr Fake değil gm çıkardı o alandaki botları yatırsın die yani çıkarmış emre öle dedi 😄
General Kardeş Benim Char Kullanmalık verirmisin yani senin char 76 olana kadar ... Ben Thieves tam lwlimde glavie düşmüs bi iyilik yapsan ?? bende yozgatlıyım... Adresimi Tel nomu herşeyimi veriyim s...
Char Erkekti Kıza Cevirmis Emre
Valla hakan snde hep offline ken giriyo bu gm ler ^^ Helal olsun kanka char 4x yapmıssın :)ben ReiN xD
Tamam çok iyi bi şekilde anladım :)l(:
ALLahm Sen bana yardım et ben bu gözlerle daha fazla göremicem gibi baksana oca yazısnı tem olarak görüyorum xD :S :S off of nerde o gençliğim 😄 😄
Buff Bttiği Zmn basamıcağı için Bişi OLmaz ... Bot olsa arkadaşımızın dediği gibi bitiği an basıyo hatta ben bi kere giant kesiyodum bottaydım. buff bitmişti bot buff bascam die adam yatmıştı .. 😄
7 aylık değil ki adam 31 temmuzda açmış konuyu şimdi benim anlamadığım MHTC mi acıldı yok ecSRO mu 😄 😄
Tşk Ederim Kendi adıma :))