>>Hit0rDie<< Killed Lord And Urchi :)) Bu Arada Lwl Up [77]
Eyw. Kardeş
Eyw. Kardeş
Ayrica ATP Sen bana hayatta Tek Atamazsin SP aldiqin içn full Farmed sin ondn dolayi Tek ATiyosn Yoksa Sen İMkansız Bana tek ATman!!
Zatn lwl 90'da kimin Ne Olcaqı Ortaya Cıkacak sen hiç Merk Etme Kim ezik Kim Saqlam Görüşcez...
Ama Sen Beni stunLodun yoksa beni istanbul kesecek oLemi hahaha :)) COk Komiksin Ayrica 90'a Az kaldi 90'da qorusurz we Yarin da Guild war Yapiyorz Ok!!
Şu aNki Lwl 75'dir ^^
Eyw. Snow..
Lwl Up [75] ^^
Ama Hiç Benim ATP ile Spilara Tek Attiqimi Solemiyorsunuz Ne ayak ^^
Name : Hit0rDie Level : 73 Guild : TheOthers [+40] Guild LeveL 4 Build : Full İnt [Sword-Shield]
Eyw. LeweL Up [73] ^^
Bu Üyelik Ark. Yani Bn MyscrabLee Herkese Kolay qeLe!
Eyw. Tiny Buqun qececiym Yine WolkeyLe beraber! Şu aNda lwlİm 71 Yarin aKsam 75 'im :)) Ss Koycam :))
TheOthers Guildine Gelmek isteyen ArkadaşLar Hit0rDie Snowman WolKe Bu KişiLere Pm Atabilir Ama Hmn hmn Online we +40 olcak :))
Bencede ama...
eyw. kardeşim =)
Bırak Bu işleri Meddah Hep öle Oluyo Zatn o zmn Beni Niye Forumdan BanLadi Benim Hiç bi suçum yoktu Ayrica oyunLa forumun Ne aLakası war Oyunda Spiralle aramizda sorunLar oLdu bunu Foruma Yansitmaması...
benim nickimi IQRA yaparmsnız?
peki fembria ya nasıl giricez ??
tşkler arkadaşlar güzel yormlarınız için :)):
aCerLitum oLsun 😉