||| Büyük Ödüllü SRO ScreenShot Yarışması ||| BİTTİ
Bİde Arkadaşlar ben Ss ekledim ama ecSRO dan ekledim gene 300 Silk alabilcem mi Exl için daha ucuza gelir kazanırsam tabi ?? ona göre Ssleri leri Siliyim veya Daha fazla ekleyim ?
Bİde Arkadaşlar ben Ss ekledim ama ecSRO dan ekledim gene 300 Silk alabilcem mi Exl için daha ucuza gelir kazanırsam tabi ?? ona göre Ssleri leri Siliyim veya Daha fazla ekleyim ?
Ama MP ve INT vuruş gücünü arttırır bence INT ve MP daha çok basmalıısn derim..
Güzell Ss ler tebrikler
saoll kardeşim emeğe saygı lütfen en azından küçücük bi yorum bırakın lütfen 😊
Tşkler abicim ... katılırım ins.. :)) :)) 😳 😳 😳
Bende deilim dw linki fln yok mu acaba :))
tebriklerde General Senin İtemler mi kötü kardeş mp biraz az değil mi ??? sizce
tşklerr :))
60 kişi bakmışş 4 yorum var 😞 😞 😞
Güzell SsLER :))
Gerçekten Çok Güzel Ss ler tebrikler Gzüel Char :))
Ben İnanıyorum Gercekten dün oyunu test etmişler ve Skill ve Silk sorunu haricinde hiç bi problem yokmus Sitede Resimleri Var İsteyen inanmayan bırakabilir..
😄 seninki daha güzelmiş
😄 seninki daha güzelmiş
evt güzel SS ler :))
xmen66 hemşerim bana bişi diyosan lütfen burdan söle Ö.M ye grk yok bence ... bi glavie ni istedik yalvartmadığın kaldı valla ... bu kadar güvensiz olma... gün gelir seninde bana işin düşer ama emin o...
Ya seni güven konusunda nası temin ediyim bak beni yozgatta görmüşsündür ZzK3R3M bendeyken hatta aynı cafede kasmıştık bigün cafenin ismi 'BİYER 1' yani istiyosan evime kdr herşyemin adresini veriyim ...
Valla ne diyim Hayırlı oLsun.. ! 😊 ins mutlu olursunuz..
Ben daha yeni takas ettim isroda da istesem char yaparım ama sıkıldım isrodan , valla ne yalan söleyim zor giriliyo fln ama ECSRO'YU ÇOKKK SEVİYORUM..
Çokkk lagg olması ve oyunu çok kişinin denemesi olabilir saat 6.30 öğeleden sonra dc yedim hala giremedim