Hit0rDie Lewel to 1
Ben Eşşeğimmmm hemde en büyük eşşek
Ben Eşşeğimmmm hemde en büyük eşşek
Zuhahahahaha
Alin iLLaha Bunu İstiyonuz demi ^^ Buyrun :)) EN Son Lewelim Su Anda lwl 87'm Ayrica ATP Hani Nerde Senin 85 +7 Glavien Be Lafta war diodn Bi qösterde Bakalim yaw ^^ - Resim Silinmiş.
Size inanmayin dedim yha :S Nie inaniyonuz ki Öle bişi yok tabii ki :S:S Bazi SazanLar inaniyo tabii O bnm Sorunm deil yha :))
Bide 85 +7 Glavien Hazirmiş Onuda Koyda Bakalim :))
İnanmayın BeyLEr Zatn öle Bişi Yok Ne KAdr Desemde İnanmazsınız Grurunuza Yediremezsiniz... Lwl 90'da elime Alinca Şaşırırsnz yha oLsn iş işten qecmiş oLr Önemsiz..
tebriksss 😊
Nick : Hit0rDie Level : 8x Build : Full İnt [Sword-Shield] Guild : TheOthers [LeveL 5 Olcak %80] :)) İnş. Bi Sorun Çıkmazsa İlk Türk 90 I'm Leqend :))
Aynen Öle Arkadaşlar Durmak Yok Yola dewam ^^
eyw. arkadaşlar tşkler hepinize inş sizlerde 90 olursunuz
ben olsaydım ^^....
vip bırakmadım canm 😊 iki ortaqız hit e ben vipdeyken o kasıo ben hitdeyken o vipe giriyo bazen ben multi açıyorum yani vipde ayrılmadım mrk etme 😊
Sos Aldim Kardeşim :))
Eyw. KanKy!
Nese Şimdi Boştan Yere Sana Kendimi İnandırmamaya Çalişamam İnanan inanir İnanmayan İnanmaz Herkes inancak Die Bişi Yok Bunu Kendi Gözlerinle Görünce Beni Daha ii ANlayacaqindan Cok Eminim
Ok +7 ile İş bitiyomu Bitmiyomu Gorucez Meddahim Sen Merak Etme Dostum... Sadece WEaponlarimin +7 olcani kim sölediki :))
Beni Bu Serwerda Yıkacak 2 Bilemedin 3 kişi war Ha bide Elime sun düştümü işte siz Ozmn Charlarinizi Deleteleyin :)) Boşuna Beni Yıkmaya çalişmayin we Bu Serwerin En Büyük Guildide TheOthers quildi ol...
Vedat Dostum Yeteri Kadar Açıklama Yapmiş Benim Bişi Dememe Gerek yok :)) Ayrica Belki Bilirsiniz Ecsro da ki Charlarimin Nicki : Paladin - EvrYBadY - Sn1P3R 3 'de bnm Charimdi Hanqi biri Kotuydu 3 ch...
Eyw. Kardeşim Saolasın!
Eyw. Vedat Saolasin Kardeşim...!