Doğum günü hediyesi niyetine 😁
YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]
· 533 Yanıt · 37K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 27
Yanıtlar
😆
C
chipshajen
⭐ 17y
offf bende Gelmek istiyorum .. :(( benim şu charı satmam lazım ya 1 - 2 gün falan global olsa lütfen bende gelmek istiyorum 😞
viewtopic.php?f=204&t=146210 ❤️ Lütfenn :!!&%&! :!!&%&!
viewtopic.php?f=204&t=146210 ❤️ Lütfenn :!!&%&! :!!&%&!
Ümidini kesme kardeşim bende apolloya geçmeden 1 gün önce satabilmiştim charımı eskiden 👍
iyi hadi 5 gunu falan var 😊
Herkes uptate bittikten sonra giricekse ben bir global atayım hemen pt kuralım exl'ce ❓
C
chipshajen
⭐ 17y
Herkes uptate bittikten sonra giricekse ben bir global atayım hemen pt kuralım exl'ce ❓
charımı satarsam silk alırım plusumu basar globalimi alırım sonra bitiriz o serveri 😄 bi satayım da :/
Herkes uptate bittikten sonra giricekse ben bir global atayım hemen pt kuralım exl'ce ❓
charımı satarsam silk alırım plusumu basar globalimi alırım sonra bitiriz o serveri 😄 bi satayım da :/
Aynen kardeşim.İnşallah satarsın 🤤
rev6 da Giga diye yazıyordu server (msjları okumadım söylenmiş olabilir)
gelmek çok isterdimde okullar açılacak 1ay sonra + oyuna girme problemi falan çekilmez umarım herşey istediğiniz gibi olur
gelmek çok isterdimde okullar açılacak 1ay sonra + oyuna girme problemi falan çekilmez umarım herşey istediğiniz gibi olur
hadi bakalım hayırlara vesile olsun işim olmazsa isimmimi alayım internet cafeden belki ilerde gelirim aranıza
bende şu 25tl lik 64 bow charı satabilirsem o parayla bi silver pre alırım üstüne sbot çakar 1 ay kasarım sonrada zaten okul falan başlıyor 1 silver + sbotla 60+ olur
bende şu 25tl lik 64 bow charı satabilirsem o parayla bi silver pre alırım üstüne sbot çakar 1 ay kasarım sonrada zaten okul falan başlıyor 1 silver + sbotla 60+ olur
Aynen okul açılıyor bende plus tavşan sbot kasayım bir ay 15 tatildede bir plus kasarız yazında 3-4 plus full kasarız 😄 Serverde kıvama gelir zaten o ara 😆
F
FW Winner |FearLeSS|
⭐ 17y
oRası hiç Belli oLmaz FeaRLeSS qelio mars serverinden :D:D qeliozz Jangan ßizim ama Bandit sizin Olabilir 😄
Ben gelmek istiyorum ama anlamadım Yeni Server nasıl nerde geliyor. :S
guzel soru. sali gunu geliyor adi belli degil
pre plus
sbot
gold
pet
almayanlar mümkünse NWO çatısı altına hiç gelmesinler amaçlar çok farklı tarzımız apayrı 8)
Bunada Nowa Farkı diyelim abi 👍 pacificte azmı cektirdik yabancılara be 😊
Herkese meydan okuyabilecek ekibimiz hazır 😎
U
unforgotten
⭐ 17y
nwo gaia'ya geçti %75 ch açtı sonuç ne oldu yavaş lvl atlandı, guild dağıldı, amaçlar gerçekleştirilemedi vs vs.. tavsiyem çoğunuz eu açın çünkü ch ile amaçlarınızın yakınından geçemiyorsunuz ve 7/24 afk olunca da aynı şey oluyor.. 8'li pt derim her zaman.. yeni server'da herkese bol şans.
katilmamak elde degil 😊
nwo gaia'ya geçti %75 ch açtı sonuç ne oldu yavaş lvl atlandı, guild dağıldı, amaçlar gerçekleştirilemedi vs vs.. tavsiyem çoğunuz eu açın çünkü ch ile amaçlarınızın yakınından geçemiyorsunuz ve 7/24 afk olunca da aynı şey oluyor.. 8'li pt derim her zaman.. yeni server'da herkese bol şans.
🎭
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
ÖZLEDİĞİNİZ %100 TR TİPİ EMEK SERVER ZOR SERVER YENİ AÇILDI yeni server -yeni çar (_DeaDLy)(Helios (New)) Oxygenmt2 YENİ NESİL WSLİK SERVER YENİ AÇILDI 94-120 Köpeklerde Kasılma PKDAYİZ.BİZ|YENİ AÇILDI 300 ONLNE|1.OOO TL CSW ÖDÜL|+5 +10 EŞİT PK SERVER|DESTEK İTEM SATIŞI YOKTUR| 90CAP YARİ EMEK SERVER YENİ AÇİLDİ