Icerige atla
Extraloob

YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]

· 533 Replies · 37K views · Page 4 / 27
Replies
W
WosT ⭐ 17y
#61
Doğum günü hediyesi niyetine 😁
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#62
😆
C
chipshajen ⭐ 17y
#63
offf bende Gelmek istiyorum .. :(( benim şu charı satmam lazım ya 1 - 2 gün falan global olsa lütfen bende gelmek istiyorum 😞

viewtopic.php?f=204&t=146210 ❤️ Lütfenn :!!&%&! :!!&%&!
W
WosT ⭐ 17y
#64
Ümidini kesme kardeşim bende apolloya geçmeden 1 gün önce satabilmiştim charımı eskiden 👍
B
boo ⭐ 19y
#65
iyi hadi 5 gunu falan var 😊
W
WosT ⭐ 17y
#66
Herkes uptate bittikten sonra giricekse ben bir global atayım hemen pt kuralım exl'ce ❓
C
chipshajen ⭐ 17y
#67
Herkes uptate bittikten sonra giricekse ben bir global atayım hemen pt kuralım exl'ce ❓



charımı satarsam silk alırım plusumu basar globalimi alırım sonra bitiriz o serveri 😄 bi satayım da :/
W
WosT ⭐ 17y
#68
Herkes uptate bittikten sonra giricekse ben bir global atayım hemen pt kuralım exl'ce ❓



charımı satarsam silk alırım plusumu basar globalimi alırım sonra bitiriz o serveri 😄 bi satayım da :/

Aynen kardeşim.İnşallah satarsın 🤤
E
EmmaW ⭐ 19y
#69
rev6 da Giga diye yazıyordu server (msjları okumadım söylenmiş olabilir)
gelmek çok isterdimde okullar açılacak 1ay sonra + oyuna girme problemi falan çekilmez umarım herşey istediğiniz gibi olur
K
Kobe ⭐ 19y
#70
hadi bakalım hayırlara vesile olsun işim olmazsa isimmimi alayım internet cafeden belki ilerde gelirim aranıza
E
EmmaW ⭐ 19y
#71
bende şu 25tl lik 64 bow charı satabilirsem o parayla bi silver pre alırım üstüne sbot çakar 1 ay kasarım sonrada zaten okul falan başlıyor 1 silver + sbotla 60+ olur
W
WosT ⭐ 17y
#72
bende şu 25tl lik 64 bow charı satabilirsem o parayla bi silver pre alırım üstüne sbot çakar 1 ay kasarım sonrada zaten okul falan başlıyor 1 silver + sbotla 60+ olur

Aynen okul açılıyor bende plus tavşan sbot kasayım bir ay 15 tatildede bir plus kasarız yazında 3-4 plus full kasarız 😄 Serverde kıvama gelir zaten o ara 😆
F
#73
oRası hiç Belli oLmaz FeaRLeSS qelio mars serverinden :D:D qeliozz Jangan ßizim ama Bandit sizin Olabilir 😄
V
ViP4Ever ⭐ 17y
#74
Ben gelmek istiyorum ama anlamadım Yeni Server nasıl nerde geliyor. :S
B
boo ⭐ 19y
#75
guzel soru. sali gunu geliyor adi belli degil
T
Tengrİ ⭐ 19y
#76
pre plus
sbot
gold
pet

almayanlar mümkünse NWO çatısı altına hiç gelmesinler amaçlar çok farklı tarzımız apayrı 8)


Bunada Nowa Farkı diyelim abi 👍 pacificte azmı cektirdik yabancılara be 😊
P
Prada ⭐ 19y
#77
Herkese meydan okuyabilecek ekibimiz hazır 😎
U
#78
nwo gaia'ya geçti %75 ch açtı sonuç ne oldu yavaş lvl atlandı, guild dağıldı, amaçlar gerçekleştirilemedi vs vs.. tavsiyem çoğunuz eu açın çünkü ch ile amaçlarınızın yakınından geçemiyorsunuz ve 7/24 afk olunca da aynı şey oluyor.. 8'li pt derim her zaman.. yeni server'da herkese bol şans.
B
boo ⭐ 19y
#79
katilmamak elde degil 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#80
nwo gaia'ya geçti %75 ch açtı sonuç ne oldu yavaş lvl atlandı, guild dağıldı, amaçlar gerçekleştirilemedi vs vs.. tavsiyem çoğunuz eu açın çünkü ch ile amaçlarınızın yakınından geçemiyorsunuz ve 7/24 afk olunca da aynı şey oluyor.. 8'li pt derim her zaman.. yeni server'da herkese bol şans.



🎭

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: