Icerige atla
Extraloob

YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]

· 533 Yanıt · 37K görüntüleme · Sayfa 3 / 27
Yanıtlar
C
Crown ⭐ 19y
#41
25 Ağustosa kadar sbotumu ve 500-600 silk bulursam geçebilirim 😜
O
Old School ⭐ 19y
#42
Şimdiden hayırlı olsun bütün başarıların bizden çıkcağını eminim oyunu bırakmasaydım bende gelebilirdim.
R
rtnsn ⭐ 17y
#43
Güzell hepiniz eu açın sadece uniq kesin de Server Ve Kale bize kalsın ...(-_-)...
C
Cynosure ⭐ 19y
#44
kale bizim olursa 2 haftalık kaç para geçer guildin eline
I
#45
kale bizim olursa 2 haftalık kaç para geçer guildin eline

İlk başta bil bile geçmez.m hesaplayın 😈
C
Cynosure ⭐ 19y
#46
valla m de çıkmaz orda 2-3 ay kasması zor olur :S
I
#47
Yeah..
Bende başlıcam yeni servere.Ama ne yazıkki NWO'ya gelemeyeceğim.Arkadaşlara sözüm var onlarla guild kuracağız.NWO'nun unionunda birşeyler yaparız artık^^
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#48
pre plus
sbot
gold
pet

almayanlar mümkünse NWO çatısı altına hiç gelmesinler amaçlar çok farklı tarzımız apayrı 😎
M
Mirage ⭐ 19y
#49
Aman aman bende başlasammı acaba
Ps:Şakam yok gel derseniz bitiveririm orada 😁
P
Prisoners ⭐ 18y
#50
Yeni serverde NWO Hayırlı olsun.
B
boo ⭐ 19y
#51
sanirim geliyorum nick dusunmek lazim 😊
W
WosT ⭐ 17y
#52
Benim nick hazır original 😄
B
boo ⭐ 19y
#53
kapilabilir vallaha hizli ol
W
WosT ⭐ 17y
#54
İmkanı yok cok original 😄
W
WosT ⭐ 17y
#55
Acaba apollodaki eski charım gibi BarbaroS'mu koysam malelere çok yakışıyor 😊
B
blood_moon ⭐ 19y
#56
ıyı hoşta yenı server gelcegını nerden bıLıyorsunuz cunku sılkroad resmı sıtesınde dahı yenı serverla alakalı hıcbısey yok..sımdıden heveslendık hevesımız kursagımızda kalmasın sonra.)
W
WosT ⭐ 17y
#57
ıyı hoşta yenı server gelcegını nerden bıLıyorsunuz cunku sılkroad resmı sıtesınde dahı yenı serverla alakalı hıcbısey yok..sımdıden heveslendık hevesımız kursagımızda kalmasın sonra.)

Aynen 😄 ben valla topicin yalancısıyım 😜
B
boo ⭐ 19y
#58
1.si kemalist falan ogreniyo nasil bilmiyorum ama adam ogreniyo 😊 dogrudur inaniyorum ben.
2.si bence genel bi nick yapcagina kendine ozel bi nick yap original fazla genel 😊 anlami orjinal de olsa xD
W
WosT ⭐ 17y
#59
1.si kemalist falan ogreniyo nasil bilmiyorum ama adam ogreniyo 😊 dogrudur inaniyorum ben.
2.si bence genel bi nick yapcagina kendine ozel bi nick yap original fazla genel 😊 anlami orjinal de olsa xD

Nick'i orginal koymacağım 😆 Original dememdeki amaç kendim buldum yani kimse kullanmıyor 😁 😁
Ps=Ben inanmıyorum diye birşey demedim bu arada 🙄
W
WosT ⭐ 17y
#60
Doğum günümde açılan server kaçar mı be bütün takım olarak zıplıyoruz.Ben birine kastırırım. 😄 Prada kassın işi ne. xP

😄 hangi build kurmayı düşünüyosun abi 8 lvl silahın benden 😆 😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: