25 Ağustosa kadar sbotumu ve 500-600 silk bulursam geçebilirim 😜
YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]
· 533 Replies · 37K views 0 reading · Page 3 / 27
Replies
O
Old School
⭐ 19y
Şimdiden hayırlı olsun bütün başarıların bizden çıkcağını eminim oyunu bırakmasaydım bende gelebilirdim.
Güzell hepiniz eu açın sadece uniq kesin de Server Ve Kale bize kalsın ...(-_-)...
kale bizim olursa 2 haftalık kaç para geçer guildin eline
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
kale bizim olursa 2 haftalık kaç para geçer guildin eline
İlk başta bil bile geçmez.m hesaplayın 😈
valla m de çıkmaz orda 2-3 ay kasması zor olur :S
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Yeah..
Bende başlıcam yeni servere.Ama ne yazıkki NWO'ya gelemeyeceğim.Arkadaşlara sözüm var onlarla guild kuracağız.NWO'nun unionunda birşeyler yaparız artık^^
Bende başlıcam yeni servere.Ama ne yazıkki NWO'ya gelemeyeceğim.Arkadaşlara sözüm var onlarla guild kuracağız.NWO'nun unionunda birşeyler yaparız artık^^
pre plus
sbot
gold
pet
almayanlar mümkünse NWO çatısı altına hiç gelmesinler amaçlar çok farklı tarzımız apayrı 😎
sbot
gold
pet
almayanlar mümkünse NWO çatısı altına hiç gelmesinler amaçlar çok farklı tarzımız apayrı 😎
Aman aman bende başlasammı acaba
Ps:Şakam yok gel derseniz bitiveririm orada 😁
Ps:Şakam yok gel derseniz bitiveririm orada 😁
Yeni serverde NWO Hayırlı olsun.
sanirim geliyorum nick dusunmek lazim 😊
Benim nick hazır original 😄
kapilabilir vallaha hizli ol
İmkanı yok cok original 😄
Acaba apollodaki eski charım gibi BarbaroS'mu koysam malelere çok yakışıyor 😊
B
blood_moon
⭐ 19y
ıyı hoşta yenı server gelcegını nerden bıLıyorsunuz cunku sılkroad resmı sıtesınde dahı yenı serverla alakalı hıcbısey yok..sımdıden heveslendık hevesımız kursagımızda kalmasın sonra.)
ıyı hoşta yenı server gelcegını nerden bıLıyorsunuz cunku sılkroad resmı sıtesınde dahı yenı serverla alakalı hıcbısey yok..sımdıden heveslendık hevesımız kursagımızda kalmasın sonra.)
Aynen 😄 ben valla topicin yalancısıyım 😜
1.si kemalist falan ogreniyo nasil bilmiyorum ama adam ogreniyo 😊 dogrudur inaniyorum ben.
2.si bence genel bi nick yapcagina kendine ozel bi nick yap original fazla genel 😊 anlami orjinal de olsa xD
2.si bence genel bi nick yapcagina kendine ozel bi nick yap original fazla genel 😊 anlami orjinal de olsa xD
1.si kemalist falan ogreniyo nasil bilmiyorum ama adam ogreniyo 😊 dogrudur inaniyorum ben.
2.si bence genel bi nick yapcagina kendine ozel bi nick yap original fazla genel 😊 anlami orjinal de olsa xD
Nick'i orginal koymacağım 😆 Original dememdeki amaç kendim buldum yani kimse kullanmıyor 😁 😁
Ps=Ben inanmıyorum diye birşey demedim bu arada 🙄
Doğum günümde açılan server kaçar mı be bütün takım olarak zıplıyoruz.Ben birine kastırırım. 😄 Prada kassın işi ne. xP
😄 hangi build kurmayı düşünüyosun abi 8 lvl silahın benden 😆 😆
Log in to write a reply.
Log In