Hayırlı olsun benim için helios bitti artık bugün preyi alamadım ve bi anda soğudum oyundan size iyi oyunlar
Bende bugun kendi charım harıcınde 2 charıma daha pre caktım bekle benı helios :D
Hayırlı olsun benim için helios bitti artık bugün preyi alamadım ve bi anda soğudum oyundan size iyi oyunlar
pre plus
sbot
gold
pet
almayanlar mümkünse NWO çatısı altına hiç gelmesinler amaçlar çok farklı tarzımız apayrı 8)
fiyatlar inmiş 100m 573tlcik olmuş 😜 😄 3-4 haftaya normal olur :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap