Icerige atla
Extraloob

YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]

· 533 Yanıt · 37K görüntüleme · Sayfa 27 / 27
Yanıtlar
M
MicroEx ⭐ 19y
#521
Hayırlı olsun benim için helios bitti artık bugün preyi alamadım ve bi anda soğudum oyundan size iyi oyunlar


Bende bugun kendi charım harıcınde 2 charıma daha pre caktım bekle benı helios :D
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#522
micro gel kuzum pre varsa ama senin lvl çok düşüktür low lvl aramıza alırmıyız seni acep 😄

gel gel alırız kuzum ^^
U
Unbeaten ⭐ 18y
#523
okan abi senin gaidaki çar noldu 😄 onu kasmıcakmısın artık
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#524
kasıyorum kuzum onu da ^^
D
dreamworks ⭐ 17y
#525
😄
I
ImSoGood ⭐ 18y
#526
pre plus
sbot
gold
pet

almayanlar mümkünse NWO çatısı altına hiç gelmesinler amaçlar çok farklı tarzımız apayrı 8)

Yeni serverda gold nasıl alacaklar ☕
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#527
10m 60TL 😜
I
ironlance ⭐ 17y
#528
extra 100m çekmiştir bile 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#529
yok o kadar değil kuzum bizde fakiriz 😜
E
EmmaW ⭐ 19y
#530
fiyatlar inmiş 100m 573tlcik olmuş 😜 😄 3-4 haftaya normal olur 😄
M
MicroEx ⭐ 19y
#531
fiyatlar inmiş 100m 573tlcik olmuş 😜 😄 3-4 haftaya normal olur :D


ahahaha 🎅

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: