Icerige atla
Extraloob

YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]

· 533 Replies · 37K views · Page 25 / 27
Replies
C
chipshajen ⭐ 17y
#481
bekleyin silk almaya gidiyorum böböhöytt 😄
G
Gameworld ⭐ 19y
#482
Server artık Helios Gaia dönemi bitti özliyeceğim orayı
H
#483
iPain bir pm kadar uzaktayım 2100 silk ile dolanıyorum:)
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#484
mesaj at bana ^^
C
Crown ⭐ 19y
#485
Pcye format atar atmaz geliyorum yer ayırın banada 😄 750 silk hazır şimdilik.
W
WosT ⭐ 17y
#486
guild kurmuşlar bile yaw nasıl iş kuralım bizde hemen 😄
U
#487
ss falan alsak nasıl olur? 😜
W
WosT ⭐ 17y
#488
en çok kaç lvl olanınız var 😄 ben 20 oluyom 😜
P
pisikotr ⭐ 19y
#489
Merhaba,
Yarın itibarı ile NWO için istenilen ölçüde silk charımda olacak.
7 günün 24 saati SBOT ile çarımı kasıyorum.
Maddi yönden bir sıkıntım da yoktur.
Bu koşullarda benide guildinize alırmısınız?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#490
tabiki alırız kuzum ^^
D
Deschart ⭐ 17y
#491
Nwo ya başarılar
P
pisikotr ⭐ 19y
#492
tabiki alırız kuzum ^^

Teşekkürler,
Karakter isimi : Derzulya
Oyun içinde size nasıl ulaşabilirim acaba?
X
XnaCeaRy ⭐ 18y
#493
Okan bey nerdesinis ya serverda nwo acilcak dedinis ortalikda yoksunus XnaCeaRy Pm at
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#494
daha açamadık kuzum geliyoruz az kaldı 3 saatlik işlem kaldı ^^
H
#495
işlerimi problemlerimi yeni hallettim 17LVL Oldum birazdan preyi basıcam
Extradakinler iPain pm atabilir 😜
D
Doma$no ⭐ 18y
#496
Hadi Hayırlısı Umarım bu server aynı zamanda Yeni arkadaşlıkalrın başlangıcı olur ve sitemize yeni üyeler...
L
Leet1 ⭐ 19y
#497
Nick : Hilton xP
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#498
geliyoruuzzz iftardan sonraaaaaaa 😄
E
EmmaW ⭐ 19y
#499
beyler oyundaki nickim unDeaD wiz-bardım çeşke bard-cleric açsaydım çünkü bardla kasıyorum 3dg staffı bile almadım 😄 birşey lazım olursa pm bekliyorum max yarım saate pm lerinize bakarım malum arada afk oluyorum bot kasıyor 😄
P
pisikotr ⭐ 19y
#500
geliyoruuzzz iftardan sonraaaaaaa :D


sabırsızlıkla bekliyoruz 🤤

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: