Merhaba, Yarın itibarı ile NWO için istenilen ölçüde silk charımda olacak. 7 günün 24 saati SBOT ile çarımı kasıyorum. Maddi yönden bir sıkıntım da yoktur. Bu koşullarda benide guildinize alırmısınız?
beyler oyundaki nickim unDeaD wiz-bardım çeşke bard-cleric açsaydım çünkü bardla kasıyorum 3dg staffı bile almadım 😄 birşey lazım olursa pm bekliyorum max yarım saate pm lerinize bakarım malum arada afk oluyorum bot kasıyor 😄