Icerige atla
Extraloob

YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]

· 533 Replies · 37K views · Page 23 / 27
Replies
I
#441
nick'im bu sefer farklı olacak gizli takılacağız cold glavier da yok 🎭


Ps : fantezi yapmaya geliyoruz ^^

Sonunda abi.Şu nickden kurtuldun ya valla içim bir güzel oldu 😄
Neydi o öyle küçük harflerle fantazi mi olur 😜
B
BiLqiN ⭐ 18y
#442
exTRaLooB mu olucak bu seferki abi xD
E
EmmaW ⭐ 19y
#443
olamaz okan abi extraloob nickini koymayacakmı 😄 ve char cold glavier değil dünyanın sonumu geliyor 😜 😄
B
baho423 ⭐ 17y
#444
Crayz_eXTraLooB sığmıyor ama olsun
W
WosT ⭐ 17y
#445
😜 bi büyük bi küçük olunca çok kötü oluyor bence 😄
P
pisikotr ⭐ 19y
#446
Yeni server herkese hayırlı olsun.
Bende geliyorum aranıza alırsanız sevinirim.
I
ironEyE ⭐ 18y
#447
Bir nick ya baş harfi büyük gerisi küçük yada komple küçük olmalı bence.Gerçi benim nickim bu yasaya uymuyor. 😁 Bende Raistlin koyacam galiba ama hala daha tam karar veremedim.
I
#448
Extraloob'un yeni nickini açıklıyorum.
Evet ; Evet ; Evet ;
VEeeeeeee : Skip60 😜
B
baho423 ⭐ 17y
#451
bende gelcemde ismimi ne koyam ? mesela bir kaç örnek siz seçin:::

yakuzaslan,skeleton_key,kronia_48tr
E
EmmaW ⭐ 19y
#453
[GM]extraloob 😜
X
Xplosive ⭐ 17y
#454
Yeni server yolcularına hayırlı olsun. Umarım iyi işler yaparsınız helios'da. ^^
I
#456
yeni server tüm player lara hayırlı olsun ...
I
ironEyE ⭐ 18y
#457
Kararımı verdim ironEyE koyacam gene. 😘
C
chipshajen ⭐ 17y
#458
eller hazır olsun açıldı açılıcak 😜 😜 😜
E
EmmaW ⭐ 19y
#459
beyler benim host sremu için kalmış nasıl düzelteceğimi biri söyleyebilirmi?
I
ironEyE ⭐ 18y
#460
beyler benim host sremu için kalmış nasıl düzelteceğimi biri söyleyebilirmi?

c:/windows/system32/drivers/etc ye gir ordaki host dosyasında gwgt1.joymax.com olan yazıları sil kaydet kapa.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: