Giga ne olcak acaba 🙄
Giga bir yazım hatası.Bunu 12723141602341264 topic'te söyledik 🙄
Giga ne olcak acaba 🙄
Sronun resmi sitesindeki açıklamada New servere yer verilmiyor sanırım server bugün değil 🙄
Giga ne olcak acaba 🙄
Giga bir yazım hatası.Bunu 12723141602341264 topic'te söyledik 🙄
Açılış saati tam olarak belli mi?
Evet sitedede yazıyor
Ps:Ouz show yapcaz :D
Açılış saati tam olarak belli mi?
12 diyor JM
Açılış saati tam olarak belli mi?
12 diyor JM
JM ? 🙄
Açılış saati tam olarak belli mi?
12 diyor JM
JM ? 🙄
@İron
Skip60 🤘 😆
Nickimi ironEyE mi yoksa Raistlin mi koyayım çok feci kararsız kaldım nedense. 😁
Log in to write a reply.
Log In