Icerige atla
Extraloob

YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]

· 533 Yanıt · 37K görüntüleme · Sayfa 5 / 27
Yanıtlar
T
Tengrİ ⭐ 19y
#81
nwo gaia'ya geçti %75 ch açtı sonuç ne oldu yavaş lvl atlandı, guild dağıldı, amaçlar gerçekleştirilemedi vs vs.. tavsiyem çoğunuz eu açın çünkü ch ile amaçlarınızın yakınından geçemiyorsunuz ve 7/24 afk olunca da aynı şey oluyor.. 8'li pt derim her zaman.. yeni server'da herkese bol şans.



burda buildlerinden şaşmayacak cok elit playerlar var hacım 😎
B
boo ⭐ 19y
#82
nwo gaia'ya geçti %75 ch açtı sonuç ne oldu yavaş lvl atlandı, guild dağıldı, amaçlar gerçekleştirilemedi vs vs.. tavsiyem çoğunuz eu açın çünkü ch ile amaçlarınızın yakınından geçemiyorsunuz ve 7/24 afk olunca da aynı şey oluyor.. 8'li pt derim her zaman.. yeni server'da herkese bol şans.



🎭

bos post yollamak da istemiyorum ama o smileye asigim
W
#83
sabırla bekliyoruz 😄
U
#84
nwo gaia'ya geçti %75 ch açtı sonuç ne oldu yavaş lvl atlandı, guild dağıldı, amaçlar gerçekleştirilemedi vs vs.. tavsiyem çoğunuz eu açın çünkü ch ile amaçlarınızın yakınından geçemiyorsunuz ve 7/24 afk olunca da aynı şey oluyor.. 8'li pt derim her zaman.. yeni server'da herkese bol şans.



burda buildlerinden şaşmayacak cok elit playerlar var hacım 8)
örnek?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#85
FuLL STR Cold Glavie Garment 😎
U
#86
FuLL STR Cold Glavie Garment 8)
peki gaia'da ne iş yaptı bu char? 😊 kim harika bir char'ın var dedi? 😊
H
#87
FuLL STR Cold Glavie Garment 8)
peki gaia'da ne iş yaptı bu char? 😊 kim harika bir char'ın var dedi? :)



herkesın kendi zevkine göre illa bir iş yapması gerekmiyor charı kullanan kişi zevk alabiliyorsa tmm dır.
R
Romeo. ⭐ 19y
#88
İzdiham olacak baştan belli ^^
R
Romeo. ⭐ 19y
#89
FuLL STR Cold Glavie Garment 8)

Samarkand'ın bizden cekecegi var hacım 🤤
L
LoRD_GuArD ⭐ 18y
#90
saol
E
EmmaW ⭐ 19y
#91
pre plus
sbot
gold
pet

almayanlar mümkünse NWO çatısı altına hiç gelmesinler amaçlar çok farklı tarzımız apayrı 8)

ben ozaman 1 hafta iddaa farma gireyim 😁 😁
T
Tengrİ ⭐ 19y
#92
FuLL STR Cold Glavie Garment 8)



Birşey eklemeyi unutmussun abi Yüzük çizik karakter 😄 😄
H
hippi09 ⭐ 17y
#93
pre alıcam direk:D nwo'da yer varmı? (:
[
[uA]EnsaR ⭐ 17y
#94
yeni server geliyorsa, bende oynamak isterim...Fakat inş. amaçsız değilizdir hiç bir zaman.Amaçlı başladığında serverden zevk almayı öğreniceksin.Açılacak olan serverde herkeze başarılar....
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#95
1000 silk alıyorsanız yer var ^^
W
WosT ⭐ 17y
#96
Bende 625 var 😄
W
WosT ⭐ 17y
#97
Silk sorun değilde polis kolejine hazırlanacağımdan dolayı 1 ay oynayıp seneye devam edince serverde ezik oldugumdan yer bulamamak düşündürüyor beni 😄
S
#98
Okan Abi Exl Rütbesi Yaş Felan Sorun Olurmu 15 Yaşındayım Ben Açıldığı Gün Başlayamasam Bile Bayram Sonrası Silk Alıcam Yüklü Miktarda Yer Bulabilirmiyiz Guildde ? Güçlü Bir Bow Kasmayı Düşünüyorum Her Türlü Yardım Ederim 7/24 Kasamasam Bile Hergün Mutlaka 12-20 saat Arası Sbotla Kasılıcak Char Kabul Ederseniz Gelebilirim Yanınıza Şimdiden Teşekkür Ederim 😊
P
Prada ⭐ 19y
#99
Yeni server ; Yeni aşklar , yeni heyecanlar , yeni atraksiyonlar demektir 😎 Bu yüzden sıkı bir bekleyiş içindeyiz
E
EndoFStory ⭐ 18y
#100
Alemler organize oyunu bizden öğrenecek. Kaleyi ilk hafta bünyemize ekleriz 8)

NoWayOuT saygı duyarm 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: