Icerige atla
Extraloob

YENİ SERVER : HELIOS [AÇILDI]

· 533 Yanıt · 37K görüntüleme · Sayfa 2 / 27
Yanıtlar
C
Castiela ⭐ 18y
#21
Fikrimi değiştirip bendemi gelsem acep 😄
W
WosT ⭐ 17y
#22
Kaçta biter acaba uptate damlayalım hemen 😄
B
blood_moon ⭐ 19y
#23
bende gelecegım yenı server yenı server demek heyecan ve adrenalın demek...
H
Hypnosis ⭐ 17y
#24
Silk nasil daha acilmamis bir serverda hazir olabiliyor? 🙄



diyelim sen 100 silk alacaksın aldın parasını ödedin E-pin alırsın E-pin`i kullanarak silki charına yükleyebilirsin 😉
T
Truth ⭐ 18y
#25
Selam ben geldim ^^ Sro indirdikten sonra başlamayı düşünüyorum 😊
H
#26
yeni serverda xbow+bard şeklinde bi build yapıcam baya zevk alırım gibime geliyor
B
blood_moon ⭐ 19y
#27
ben buyuk ıhtımal wızard bard kasıcam yenı serverda hızLıca bı baslangıc yapmak gerekır yenı servera.)
B
Bandito ⭐ 17y
#28
ben buyuk ıhtımal wızard bard kasıcam yenı serverda hızLıca bı baslangıc yapmak gerekır yenı servera.)

bencede
B
BaSoryong ⭐ 18y
#29
h.o
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#30
Silk yukledigimizde o accountta her serverda silk gorunuyor mu?
M
Minotoche ⭐ 17y
#31
Yeni Serverin adı gigaaaaaa 😄
W
WosT ⭐ 17y
#32
Silk yukledigimizde o accountta her serverda silk gorunuyor mu?

evet
D
Die_yARD ⭐ 19y
#33
Ben de geleyim bari 😊
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#34
Bende başlıyacağım.NWO ile yükselmek güzel olacak ^^
E
eLempTRa ⭐ 18y
#35
Bende gelmek istiyorum hazır s-bot için para da yatırcam 2 de plus alıcak silk var 😄 NWO ailesinin içine girmeyi çok isterim.Kabul edermisiniz?
S
#36
Bende gelirim aranıza alırsanız =)
C
Cynosure ⭐ 19y
#37
ya bende gelmeyi düşünüyorumda para sorun orda yaw pot parası bulamıcaz :S
H
hippi09 ⭐ 17y
#38
bnde NWO'ya üye olmak istiyorum...istedikleri nitelikler ne dir acaba? yaş.. vs.. sınırlama varmı?


?= bide server acılır acılmaz silk alımı acık olcak demi?
?=ya bide forumda isro silk satış fiyatlarını bulamadım
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#39
ya bende gelmeyi düşünüyorumda para sorun orda yaw pot parası bulamıcaz :S

Hacım 2 gün içinde 500k biriktirip guild açacağız 😆
C
Cynosure ⭐ 19y
#40
tabiki bende para veririm hemde herşeyimi veririmde kasılmak için pot alamıcaz orda 😄 ezme ezme kasılcam ben 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: