Yuh yani bana da küfredilmiş tamam konularda namusuma kadar küfür ediliyordu ve ben şikayet ediyordum ama konu açılacak kadar nefret uyandirmisim onlarda...saskinim.beni bilen biliyor okan'i asla sevmedim ve açık açık söyleyebilirim ki fırsatını bulduğum her an dedikodusunu yaptim.yeri geldi soyuldum diye konu acan insanlara o skandal resmi yolladim,kozlari olsun diye.ama asla ve asla diğer insanlarla bi sorunum olmadi ve arkalarindan asla ve asla konusmadim.sadece gerceklerin farkinda oldugum icin namusuma bile küfredildi.yani okan'i babaları falan bellemisler herhalde.sasirdim kaldim.bi insan icin bu kadar da dusulmez.gerci ben hepsini her seye ragmen yine de seviyorum o ayri.ama lutfen onlarin sutten cikmis ak kasik oldugunu savunmayin.
Yeni gelen arkadaşlar okadar kendileri hakkında abuk subuk konusulmasına ragmen tüm eski yonetimi bagırlarına basacakdı ama burda bır kız arkadasımız var Güvenip kendini global mod seviyesinin ne denli düşük olduğunu eski yönetimin aynası olan bu resimden bakabilirsiniz. Ben bu yöneticilere layıgım diyen varsa Allahaya yakın olsun bizden uzak dursunlar. Fundadan özür dileyerek bu resimde eski yönetimdekilerin bazılarının aynası olsun.

