Icerige atla
Extraloob

Yeni ekip'e basarilar..

· 114 Replies · 10K views · Page 6 / 6
Replies
A
Avasin ⭐ 17y
#101
@Mavii İşte bunun için kaybediyorsunuz. Banlatmak korkusu ile ki benimki korku değil. Forum ortamına biri gelince istediğiniz yönergeler doğrultusunda konuşturuyorsunuz aksi takdirde banlamak tehdidi ile korkutuyorsunuz...
B
Baris Chn OP ⭐ 15y
#102
Barış kes sesini seni muhatap almadım admin ile konuşuyorum!

genel konuşma gözüm ozaman
S
SeaLPower ⭐ 16y
#103
Bro Boşa Karkaşaya Gerek Yok Eski Eskide Kaldı.Artık Yeni Yönetim Var Ve Yeni Bir extraloob.com Var Karşımızda ..

Tüm Ekibe Başarılar ..

Extraloob.com ❤️
E
Exezoris ⭐ 16y
#104
Bro Boşa Karkaşaya Gerek Yok Eski Eskide Kaldı.Artık Yeni Yönetim Var Ve Yeni Bir extraloob.com Var Karşımızda ..

Tüm Ekibe Başarılar ..

Extraloob.com ❤️


ortalık çoluk çocuk kaynıyor her konuya aynı şeyleri yazıp insanın sinirini bozuyorlar.
H
HeroMaster ⭐ 17y
#105
@mavii
Asıl benim onu savunmam gerekir ki onun şuan cevap hakkı yok, burda değil. Yani ben şimdi burda olmayan birine hakaret etsem kendini savunmuyor diye editlemeyecek misin? Senden 1 rütbe aşağıda olmama rağmen forumda yöneticinin yapması gerekenleri gayet iyi biliyorum, seni geçtim koca admin editlemiyorki ne diyelim, yazık.


Güzel Kardeşim forum hızlı akıyor ve ben Baris in o yazdıgını senın koydugun resimde gördum. Sen ona hakaret yada forum içinde fedai kesilmek yerine pm atsan daha kolay duzeltilirdi değil mi? sen ne yaptın aynı hakaret ve kavgayla karşılık verdin ozaman burda benim yapabileceğim ne olabılır? ikinizide banlıycam yada ikinizide bu foruma kazandırıcam. Siz hangınızı isterseniz bana 2sıde uyar
A
Avasin ⭐ 17y
#106
Barış kes sesini seni muhatap almadım admin ile konuşuyorum!

genel konuşma gözüm ozaman

Immm tabi ağbi emredersin.
P
Polgara ⭐ 17y
#107
Herkesin yorumu başkasına rahatsız edici gelebilir ama burada özgürlük var.

Buraya yazdıklarınızı eski yönetimde yazsanız globaller gelir kes derdi, asistanlar banlarım derdi, admin banlar geçerdi.

Biz dedik ki burada hiyerarşi de son bulacak. Yeri geldiğinde üye, yeri geldiğinde yönetim uyarılacak. Önemli olan düzeni sağlamak ve forum paylaşım ruhunu yakalamak.

Eski yönetime ve yönetim kararlarına alışkın olduğunuz için geçiş dönemi elbette sorunlu olacaktır ama isteğim, herkes sakin olup biraz rahatladıktan sonra istiyor ise tekrar gelsin. Sinirler gerginken her söylenen yanlış anlaşılabiliyor.
N
#108
@Polgara
İlgin için teşekkürler.
@mavii
Uğraşırım ss alırım resim atana kadar en az 5 defa söyledim editlemen gerektiğini, hatta msn den yazacaktım tartışma olmasın diye offline dın. Online olunca görürsün.
E
Exezoris ⭐ 16y
#109
her konuda saçma sapan tartışmalar çıkartmak size hiç birşey kazandırmayacak
H
HeroMaster ⭐ 17y
#110
@Mavii İşte bunun için kaybediyorsunuz. Banlatmak korkusu ile ki benimki korku değil. Forum ortamına biri gelince istediğiniz yönergeler doğrultusunda konuşturuyorsunuz aksi takdirde banlamak tehdidi ile korkutuyorsunuz...


Kimi banlamakla korkuttuk? Sözu hakaret küfür içermediği sürece burda şuan bizi desteklıyor gibi gorunen bir çok kişi önce bana karşı olanlardı kendilerini banladım mı kimseyi banlamadık. Ben banlamak istesem çokdan banlanmıştın. benim için konuşman daha güzel çünkü bazılarınız konustukca kendilerininde sacmaladıgına yavas yavas inanıyor. Ve ben konusan insanı severim. Dinlerimde. Ama terbıye + adap kuralları varsa 🎅
H
HeroMaster ⭐ 17y
#111
@Polgara
İlgin için teşekkürler.
@mavii
Uğraşırım ss alırım resim atana kadar en az 5 defa söyledim editlemen gerektiğini, hatta msn den yazacaktım tartışma olmasın diye offline dın. Online olunca görürsün.


birdahaki sefere resim al ss al ve aynı hatayla karşılık verme seve seve ilgilenirim. Pm yolu ile ulaştırabilirsin.
N
#112
@Polgara
İlgin için teşekkürler.
@mavii
Uğraşırım ss alırım resim atana kadar en az 5 defa söyledim editlemen gerektiğini, hatta msn den yazacaktım tartışma olmasın diye offline dın. Online olunca görürsün.


birdahaki sefere resim al ss al ve aynı hatayla karşılık verme seve seve ilgilenirim. Pm yolu ile ulaştırabilirsin.

Hata?
M
Morphy ⭐ 15y
#113
Ortam yine kızışıyor. 🍿 daral:
L
Leet1 ⭐ 19y
#114
Yine kırıcı olmaya başlıyoruz..olay daha fazla büyüsün istemiyorum o yüzden kilitliyorum. Anlayışınıza teşekkürler..

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: