@Mavii İşte bunun için kaybediyorsunuz. Banlatmak korkusu ile ki benimki korku değil. Forum ortamına biri gelince istediğiniz yönergeler doğrultusunda konuşturuyorsunuz aksi takdirde banlamak tehdidi ile korkutuyorsunuz...


Barış kes sesini seni muhatap almadım admin ile konuşuyorum!
Bro Boşa Karkaşaya Gerek Yok Eski Eskide Kaldı.Artık Yeni Yönetim Var Ve Yeni Bir extraloob.com Var Karşımızda ..
Tüm Ekibe Başarılar ..
Extraloob.com ❤️
@mavii
Asıl benim onu savunmam gerekir ki onun şuan cevap hakkı yok, burda değil. Yani ben şimdi burda olmayan birine hakaret etsem kendini savunmuyor diye editlemeyecek misin? Senden 1 rütbe aşağıda olmama rağmen forumda yöneticinin yapması gerekenleri gayet iyi biliyorum, seni geçtim koca admin editlemiyorki ne diyelim, yazık.
Barış kes sesini seni muhatap almadım admin ile konuşuyorum!
genel konuşma gözüm ozaman

@Mavii İşte bunun için kaybediyorsunuz. Banlatmak korkusu ile ki benimki korku değil. Forum ortamına biri gelince istediğiniz yönergeler doğrultusunda konuşturuyorsunuz aksi takdirde banlamak tehdidi ile korkutuyorsunuz...
@Polgara
İlgin için teşekkürler.
@mavii
Uğraşırım ss alırım resim atana kadar en az 5 defa söyledim editlemen gerektiğini, hatta msn den yazacaktım tartışma olmasın diye offline dın. Online olunca görürsün.
@Polgara
İlgin için teşekkürler.
@mavii
Uğraşırım ss alırım resim atana kadar en az 5 defa söyledim editlemen gerektiğini, hatta msn den yazacaktım tartışma olmasın diye offline dın. Online olunca görürsün.
birdahaki sefere resim al ss al ve aynı hatayla karşılık verme seve seve ilgilenirim. Pm yolu ile ulaştırabilirsin.
Log in to write a reply.
Log In