Icerige atla
Extraloob

Yeni ekip'e basarilar..

· 114 Replies · 10K views · Page 5 / 6
Replies
P
Polgara ⭐ 17y
#81
Yuh yani bana da küfredilmiş tamam konularda namusuma kadar küfür ediliyordu ve ben şikayet ediyordum ama konu açılacak kadar nefret uyandirmisim onlarda...saskinim.beni bilen biliyor okan'i asla sevmedim ve açık açık söyleyebilirim ki fırsatını bulduğum her an dedikodusunu yaptim.yeri geldi soyuldum diye konu acan insanlara o skandal resmi yolladim,kozlari olsun diye.ama asla ve asla diğer insanlarla bi sorunum olmadi ve arkalarindan asla ve asla konusmadim.sadece gerceklerin farkinda oldugum icin namusuma bile küfredildi.yani okan'i babaları falan bellemisler herhalde.sasirdim kaldim.bi insan icin bu kadar da dusulmez.gerci ben hepsini her seye ragmen yine de seviyorum o ayri.ama lutfen onlarin sutten cikmis ak kasik oldugunu savunmayin.

Seni arıyordum, banlandıysa hesabını açmak için. Boşver düşünme şimdi bunları. Burada biraz daha tartışma sürecek, sonra herkes alışacak nasılsa. Bu tür pürüzlerin olmasını doğal karşılıyoruz.
J
jVardin ⭐ 18y
#82
@Baris Chn

Bu adamın çoktan ban yemesi gerekiyor ama hala bişi yapılmıyor. Şimdi eski yönetimden biri bunu banlasa böyle yapsa gelip dicekki haksız yere banlandım.

*Bu siteye çok emek verdim tüm emeklerim boşa çıktı. Okan abiyi hala sever sayarım ama siteyi satmakla çok ayıp etti. Biliyorum site GameBayinin olduktan sonra çok sinirlendim etrafa sövdüm onun için özür diliyorum. Ve ben 2007'den beri üye değilim Polgara ve Extraloob arasında geçen olayı bilmek istiyorum. Yeni yönetimin yaptığı en büyük ayıp ise tüm yönetimi down etmekti. Tamam bazı eski yönetimdekiler hak etti down olmayı ama bazıları hiç haketmedi. Ben onlara kızdım ama sinirliydim o anda.


Burda barisi savunmuyorum ama ona edilen hakretlere cvp yazıyor takip ediyorum. Tüm yönetim down olmak zorundaydı çünkü yeni gelenler kime guvenecegini bilemediler. Daha sağlam birşekild ekadro tekrardan kurulacak bu aşamada kendinizi gösterin bu oluşumda yer alın sizin için fırsat


Ozaman neden yeni gelenler down edilmedi Uğur abi? Ben bu sitede bir çok kez d.mod / modluk yaptım. Sitede geçen her olayı biliyorum.

Tekrar d.mod olmam , benim yeni geldiğim anlamına geliyor ise kimseyi tanımıyorum , bilmiyorum ,anlamıyorum anlamına geliyor ise haklısınız birşey diyemem.
H
HeroMaster ⭐ 17y
#83
@Baris Chn

Bu adamın çoktan ban yemesi gerekiyor ama hala bişi yapılmıyor. Şimdi eski yönetimden biri bunu banlasa böyle yapsa gelip dicekki haksız yere banlandım.

*Bu siteye çok emek verdim tüm emeklerim boşa çıktı. Okan abiyi hala sever sayarım ama siteyi satmakla çok ayıp etti. Biliyorum site GameBayinin olduktan sonra çok sinirlendim etrafa sövdüm onun için özür diliyorum. Ve ben 2007'den beri üye değilim Polgara ve Extraloob arasında geçen olayı bilmek istiyorum. Yeni yönetimin yaptığı en büyük ayıp ise tüm yönetimi down etmekti. Tamam bazı eski yönetimdekiler hak etti down olmayı ama bazıları hiç haketmedi. Ben onlara kızdım ama sinirliydim o anda.

edit : @mavi

Bence sana herkes şu yüzden kızıyor (bende dahil) : Eski yönetim varken (extra varken) sen hiç aktif değildin hemde hiç nerdeyse. Sadece sro oynuyordun. Ama yeni yönetim gelince her konuya post atar oldun çok aktif oldun.


Ben herzaman aktifim. Sadece sende görüyorsunki benden başka yönetici kimse yok. Ben üzerime düşeni yapıyorum şuan başka bir yönetici arkadaşım daha yanımda olsa daa az şey yazabilirim değilmi. Ayrıca çıkan soru lara merak edilenlere varsa parazitlik yapacaklara bizzat kendim ilgilenirim dedim. Çünkü Site Admin ler şuan Yönetim kadrosu olusturmak site taşıma yedekleme görselleri değişme vs işleri var. Mecburen tek başıma ilgileniyorum. 🤤 ee nede olsa savaşçı bir masterim serverle bogusuyoruz bu site nin sayısı bana az bile 😁
A
Avasin ⭐ 17y
#84
Şu yorumumu silmeyin arkadaşım. Forum ortamı tartışma ortamı değilmi 2 dakika huzur vermeye çabalayın...
H
Hayta35 ⭐ 16y
#85
Şaşırıyorum sadece eski site sahiplerinin yüzlerine gülenler simdi arkalarıdnan konusuyorlar onu bunu bırakın siz simdi geçmiş geçmişde kalır önünüze bakın hayat yeniliklerle doludur...
C
Canova ⭐ 17y
#86
Sırf yeni yönetimi destekliyor diye eski yönetime herkes istediği küfürü edebilir, istediği lafı söyleyebilir mi bir forum içerisinde?
Yazık...
P
Polgara ⭐ 17y
#87
Şu yorumumu silmeyin arkadaşım. Forum ortamı tartışma ortamı değilmi 2 dakika huzur vermeye çabalayın...

Sözlük yazarına uygun konuşmalar bekliyorum senden sayın Avasin.
H
HeroMaster ⭐ 17y
#88
@Mavii
Al işte şimdi tamda bundan bahsediyorum, bak ben adama laf edince ende güzel uyardın.
Al buda olayın seninle ne alakası olduğu:

Spoiler


Ayrıca site satılınca kimsenin emeği boşa gitmedi. Okan abi bizi satıp gitmedi. 1-2 güne anlarsınız neyin ne olduğunu.

Ps:@mavii
Kime güveneceklerini bilemediler o yüzden hepsini down ettiler ha? Güzel bahana :)


ORda NightStalker şerefsizi diye bir kelime görmedim. Okanın avukatlıgını yapacaksan o konuya hiç girme burda kendin için konuş Herkes kendini savunacak yaşta bu 1.

Bizzat beni banlayan sensin. msnden kendin söyledin. Sana bile güvenemeyecekse ben eski olmama ragmen guvenemeyeceksem yenisin nasıl güvensin? Kend kendini veto ediyorsun 🎅 Bahane değil. Bend eskilerdenim niye down olmadım Polgaranın ben daha adını bilmiyorum gerçek adını Leetnock bizim eskilerden diye tanıyoruz Ayrıca Kemalist Ve Xhantos da burda
A
Avasin ⭐ 17y
#89
@Polgara sözlük için şimdiye dek çabaladım durdum. Sözlük yazarlığıma laf ettirmem ancak bir member yalakalık yaparsa ağzımı da açarım. Ben burada onları söylüyorum benim yorumlarımı editliyorsunuz siliyorsunuz ancak eski yönetim hakkında it şerefsiz gibi hakaretler edenlere göz yumuyorsunuz? Haksız mıyım?
P
Polgara ⭐ 17y
#90
Muhabbetin hızlandığı ortamda gözden kaçmıştır. Kontrol ediyorum.
B
Baris Chn OP ⭐ 15y
#91
@Polgara sözlük için şimdiye dek çabaladım durdum. Sözlük yazarlığıma laf ettirmem ancak bir member yalakalık yaparsa ağzımı da açarım. Ben burada onları söylüyorum benim yorumlarımı editliyorsunuz siliyorsunuz ancak eski yönetim hakkında it şerefsiz gibi hakaretler edenlere göz yumuyorsunuz? Haksız mıyım?

haksızsın.
H
HeroMaster ⭐ 17y
#92
Sırf yeni yönetimi destekliyor diye eski yönetime herkes istediği küfürü edebilir, istediği lafı söyleyebilir mi bir forum içerisinde?
Yazık...


Böyle bişey yok kesinlikle. Hakaretler karşılıklı geliyor
E
Exezoris ⭐ 16y
#93
Şu yorumumu silmeyin arkadaşım. Forum ortamı tartışma ortamı değilmi 2 dakika huzur vermeye çabalayın...

Sözlük yazarına uygun konuşmalar bekliyorum senden sayın Avasin.


kusura bakma ama okan gibi hiç bişi işi adam gibi yapamayan bir kişiden böyle sözlük yazarları beklenir.

ben wahrenheit.com açıldıktan sonra ilk üye olanlar arasındayım, tüm herşeye ara verdim bir kaç ay ve tekrar iki yerde de takılıyordum bilen bilir yazmaya grek yok.

şimdi diyecekseniz neden 2 3 kere banlandığın halde tekrar üye oldun diye? tabiki de kendi çıkarlarım için char satmak char almak için. yoksa ne yönetimi sevdiğimden ne de okan abinizi sevdiğimden burdayım. okan hala burada olsaydı benim mesajlarım yine sadece char alım satımda ve mbot kısmında olurdu. 200 ü bile geçmezdi.

ama yönetim değiştiği için sitenin adam olacağını gördüğüm için bende normal forum aktifliğime döndüm. okanın sözlük yazarlığı, sro master gibi rütbeleri kime verdiklerini çok iyi biliyoruz. nerede liseye yeni başlamış ergenler var onları seçti çünkü adam işini biliyor. böyle bi tarafına takmadan gider, sizde arkasından okan abi derseniz.
A
Avasin ⭐ 17y
#94
Barış kes sesini seni muhatap almadım admin ile konuşuyorum!
H
HeroMaster ⭐ 17y
#95
Şunu bilmiyorsunuz galiba sizi banlamak tek tıkımıza bakan bişey ama muhalefet olmanıza izin veriliyorsa Buda yeni yönetimin farkıdır. Eski yönetimde sesimi çıkaramıyorum banlıyorlar diyen bir yığın insan bulurum 🎅
N
#96
@mavii
Asıl benim onu savunmam gerekir ki onun şuan cevap hakkı yok, burda değil. Yani ben şimdi burda olmayan birine hakaret etsem kendini savunmuyor diye editlemeyecek misin? Senden 1 rütbe aşağıda olmama rağmen forumda yöneticinin yapması gerekenleri gayet iyi biliyorum, seni geçtim koca admin editlemiyorki ne diyelim, yazık.
J
jVardin ⭐ 18y
#97
Şunu bilmiyorsunuz galiba sizi banlamak tek tıkımıza bakan bişey ama muhalefet olmanıza izin veriliyorsa Buda yeni yönetimin farkıdır. Eski yönetimde sesimi çıkaramıyorum banlıyorlar diyen bir yığın insan bulurum 🎅


+ jV
B
Baris Chn OP ⭐ 15y
#98
@mavii
Asıl benim onu savunmam gerekir ki onun şuan cevap hakkı yok, burda değil. Yani ben şimdi burda olmayan birine hakaret etsem kendini savunmuyor diye editlemeyecek misin? Senden 1 rütbe aşağıda olmama rağmen forumda yöneticinin yapması gerekenleri gayet iyi biliyorum, seni geçtim koca admin editlemiyorki ne diyelim, yazık.

haklısın 👋
E
Exezoris ⭐ 16y
#99
Şunu bilmiyorsunuz galiba sizi banlamak tek tıkımıza bakan bişey ama muhalefet olmanıza izin veriliyorsa Buda yeni yönetimin farkıdır. Eski yönetimde sesimi çıkaramıyorum banlıyorlar diyen bir yığın insan bulurum 🎅


3 kere ban yedim ve 2 tanesi yönetimle aynı fikirde olmamam, bana laf atılıp cevap vermemdi. yine tartışma olmasın ama ben buradaki yazılanları okuyunca resmen sinirim kalktı
P
Polgara ⭐ 17y
#100
Tamamdır, silindi küfürler.
Sükuneti korumaya özen gösterin arkadaşlar lütfen.
Burada okan yandaşları ile Polgara yandaşları ya da benzeri bir savaş yok.

Kimi gitti kimi kaldı. Gidenlere hayatlarında başarılar diliyoruz. Kalanlarla da yolumuza devam edeceğiz.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: