Icerige atla
Extraloob

Yeni ekip'e basarilar..

· 114 Replies · 10K views · Page 3 / 6
Replies
P
Polgara ⭐ 17y
#41
Madem okan abi çalıyordu, soyuyordu, site bu kadar kötüydü o yüzden mi o kadar paraya yeni yönetim satın aldı siteyi, site hırsız sitesi olduğu için mi?Geçiniz bunları ya adam siteyi bu günlere getirdi zirvede bıraktı hala çamur atmaya çalışıyorsunuz.

Bilgi sahibi olmadığımız konularda fikir sahibi de olmayalım. Biz bu sitenin en eskileriyiz, sorun yok. Her şeyin ne olduğunu biliyoruz. Bu konuları konuşmaya gerek yok. Gamebayi siteyi kendi politikası gereğince satın aldı. Bu durum da sadece gamebayi'yi ilgilendirir.
D
ddnet ⭐ 16y
#42
@Polgara hacim okan serefsizi sana İt diyor bunlara ne derwen azdir,maviye'de ayni sekilde it diyor herif bildigim çoban koyunlarini guduyor

Kediyle kedi gibi köpekle köpek gibi oynamayı çok severim. Yanına yaklaşır havlar oynarım yeri gelirse. O seviye düşmek değil, ayak uydurmaktır.
Sitenin eski sahibine ayak uydurma gereği duymuyorum. Konuşma gereği de duymuyorum. Kimi konuşur, kiminin işi konuşur.


bu sitenin bir severi olarak :

her ne olduysa sallayın gitsinyeni ekibede başarılar...

uzatmanın bir anlamı yok diye düşünüyorum....

gelende hoş geldi gidende hoş gitti..-en azından benim açımdan-

kavganın ne anlamı var ?
U
Uprising ⭐ 19y
#43
Madem okan abi çalıyordu, soyuyordu, site bu kadar kötüydü o yüzden mi o kadar paraya yeni yönetim satın aldı siteyi, site hırsız sitesi olduğu için mi?Geçiniz bunları ya adam siteyi bu günlere getirdi zirvede bıraktı hala çamur atmaya çalışıyorsunuz.

Bilgi sahibi olmadığımız konularda fikir sahibi de olmayalım. Biz bu sitenin en eskileriyiz, sorun yok. Her şeyin ne olduğunu biliyoruz. Bu konuları konuşmaya gerek yok. Gamebayi siteyi kendi politikası gereğince satın aldı. Bu durum da sadece gamebayi'yi ilgilendirir.

Merak etme ben site ilk kurulduğundan beri varım.O yüzden her şeyi biliyorum.Boşuna bir şeyler anlatmana gerek yok. whiteangel
En eskileriyiz diyorsun ama yönetimde bulunmadığımız sizden eski olmadığımızı göstermez.Öyle veya böyle site kurulduğundan beri olayların içinde bir şekilde vardık, gördük. 👍
H
HeroMaster ⭐ 17y
#44
Arkadaşlar kimse okancılar veya birşeyler için gruplaşmasın. Burası dedikodu yeri olmayacak kadar büyük ve profosyonel bir ortam.Şahsım adına istenilende denebilir. Kimsenin Reelden dostu akrabası babasının oğlu değilim. Burda işim insanlara bildiklerimi aktarmaktı halende öyle. Benim için eski yönetim eski arkadaş değiller. Hakkımda ileri geri konuşabilirler. Onlar kimse aramızdaki fark bundan kaynaklı olsun. benim için hepsi iyi arkadaşım. Paylaştığımız günler için kesinlikle pişman değilim. Hakkımda iyi konuşandanda kötü konuşandanda Allah razı olsun. Yeni gelen yönetimde kazanırsa kendi kazanır kaybederse kendi kaybeder, Eskiside kazanırsa kendi kazanır kaybederse kendi kaybeder. Değil mi. Herkes kendini bir diktatörlükten kurtulmuş gibi hissediyor ama böylede düşünmeyin geçmiş herzaman geleceğe dair bişeyler öğretirse yaşanmıştır. Sizde bişeyler öğrenin dedikodu yapanlardan değil geçmişinden ders çıkaranlardan olun. Siz kimsenin arkasından konuşmayın, Arkasından konuşulanlardan olun misal ben 🎅
N
#45
@Polgara
Adamın hakaretlerini editleyeceğine destekliyorsun. İyi niyetli düşünmeye çalışıyorum ama pek mümkün olmuyor. Ben sana yada başka birini burada 'it' kelimesini kullansam benide banlamazsın herhalde? Çifte standart olur.
F
#46
Bence de bu kadar müsamaha fazla -_-
J
jVardin ⭐ 18y
#47
Herşey yoluna girer.
U
Uprising ⭐ 19y
#48
Bir de yönetimden ayrılan moderatörler hakkında saçma saçma şeyler yazıldı.Ben de onlardan biri olarak şunu söylemek istiyorum ki; şahsım adına konuşuyorum ben siz geldiniz diye değil diğer kişiler gittikleri için ayrıldım ve çoğu kişinin de bu yüzden ayrıldğını düşünüyorum.Ama yazılanlara gelince yok o ayrılanlardan bir cacık olmaz, yok onlar zaten kaliteli değildi....
Bunlara hiç gerek yoktu.Daha site satılır satılmaz hemen bir kısım insanlar eleştiriye başladı mevcut yönetimi ve baştaki extraloobu.Burda forum arkadaşlığından çok bir aile ortamı, abi-kardeş ilişkisi vardı.Bu yüzden baştaki yönetimden 1-2 kişinin ayrılması diğerlerinin de ayrılması yetti.Ama arkamızdan söylenen sözler bence belki hakedenler vardır ama çoğunun da bunları haketmediği kanaatindeyim.Ben 19 yaşına gelmiş üniversitede okuyan biriyim.Arkamızdan daha 10-11 yaşındaki çocukların saçma sapan şeyler söylemesi benim ağrıma gitti.
H
HeroMaster ⭐ 17y
#49
Bir de yönetimden ayrılan moderatörler hakkında saçma saçma şeyler yazıldı.Ben de onlardan biri olarak şunu söylemek istiyorum ki; şahsım adına konuşuyorum ben siz geldiniz diye değil diğer kişiler gittikleri için ayrıldım ve çoğu kişinin de bu yüzden ayrıldğını düşünüyorum.Ama yazılanlara gelince yok o ayrılanlardan bir cacık olmaz, yok onlar zaten kaliteli değildi....
Bunlara hiç gerek yoktu.Daha site satılır satılmaz hemen bir kısım insanlar eleştiriye başladı mevcut yönetimi ve baştaki extraloobu.Burda forum arkadaşlığından çok bir aile ortamı, abi-kardeş ilişkisi vardı.Bu yüzden baştaki yönetimden 1-2 kişinin ayrılması diğerlerinin de ayrılması yetti.Ama arkamızdan söylenen sözler bence belki hakedenler vardır ama çoğunun da bunları haketmediği kanaatindeyim.Ben 19 yaşına gelmiş üniversitede okuyan biriyim.Arkamızdan daha 10-11 yaşındaki çocukların saçma sapan şeyler söylemesi benim ağrıma gitti.


Yönetim hakkında hiçkimse biey söylemedi yeni gelenlerd eyönetimi değiştirmedi. Bu sitedeki bir kıza söven global topiçler dahi açacak kadar küçülenler, Yönetimdeki Arkadaşlarını banlayacak kadar aşağılık insanlar türedi. Bu zekaya sahip olmayan yeniden yönetimde zaten olacak. Yeterki kendinizi ispatlayin.
N
#50
@mavii
Seni cidden severdim Uğur abi. Kalmana hiçbir lafım yok senin tercihin. Ama sana kaç sene emeği geçmiş adama şerefsiz diyen birini bırak banlamayı, mesajını editlemedinya..
J
jVardin ⭐ 18y
#51
Bir de yönetimden ayrılan moderatörler hakkında saçma saçma şeyler yazıldı.Ben de onlardan biri olarak şunu söylemek istiyorum ki; şahsım adına konuşuyorum ben siz geldiniz diye değil diğer kişiler gittikleri için ayrıldım ve çoğu kişinin de bu yüzden ayrıldğını düşünüyorum.Ama yazılanlara gelince yok o ayrılanlardan bir cacık olmaz, yok onlar zaten kaliteli değildi....
Bunlara hiç gerek yoktu.Daha site satılır satılmaz hemen bir kısım insanlar eleştiriye başladı mevcut yönetimi ve baştaki extraloobu.Burda forum arkadaşlığından çok bir aile ortamı, abi-kardeş ilişkisi vardı.Bu yüzden baştaki yönetimden 1-2 kişinin ayrılması diğerlerinin de ayrılması yetti.Ama arkamızdan söylenen sözler bence belki hakedenler vardır ama çoğunun da bunları haketmediği kanaatindeyim.Ben 19 yaşına gelmiş üniversitede okuyan biriyim.Arkamızdan daha 10-11 yaşındaki çocukların saçma sapan şeyler söylemesi benim ağrıma gitti.



Peki ya , kaldığım için benim arkamdan söylenen "SALAK JVARDİNİ BİLE D.MOD YAPTILAR" denmesi hoşmuydu?. üstüne benimle dalga geçilmesi?.

Herkez sanıyorki yeni yönetime yalakalık yaparak d.mod oldum .

İşin aslını kimse bilmiyor ama topic açıcam az kaldı.
U
Uprising ⭐ 19y
#52
Bir de yönetimden ayrılan moderatörler hakkında saçma saçma şeyler yazıldı.Ben de onlardan biri olarak şunu söylemek istiyorum ki; şahsım adına konuşuyorum ben siz geldiniz diye değil diğer kişiler gittikleri için ayrıldım ve çoğu kişinin de bu yüzden ayrıldğını düşünüyorum.Ama yazılanlara gelince yok o ayrılanlardan bir cacık olmaz, yok onlar zaten kaliteli değildi....
Bunlara hiç gerek yoktu.Daha site satılır satılmaz hemen bir kısım insanlar eleştiriye başladı mevcut yönetimi ve baştaki extraloobu.Burda forum arkadaşlığından çok bir aile ortamı, abi-kardeş ilişkisi vardı.Bu yüzden baştaki yönetimden 1-2 kişinin ayrılması diğerlerinin de ayrılması yetti.Ama arkamızdan söylenen sözler bence belki hakedenler vardır ama çoğunun da bunları haketmediği kanaatindeyim.Ben 19 yaşına gelmiş üniversitede okuyan biriyim.Arkamızdan daha 10-11 yaşındaki çocukların saçma sapan şeyler söylemesi benim ağrıma gitti.


Yönetim hakkında hiçkimse biey söylemedi yeni gelenlerd eyönetimi değiştirmedi. Bu sitedeki bir kıza söven global topiçler dahi açacak kadar küçülenler, Yönetimdeki Arkadaşlarını banlayacak kadar aşağılık insanlar türedi. Bu zekaya sahip olmayan yeniden yönetimde zaten olacak. Yeterki kendinizi ispatlayin.

Rb yapılmamış olsaydı da gösterseydim keşke, yönetime girmek mi, zannetmiyorum kimsenin böyle bi ortamda yönetime girmek isteyeceğine.(ayrılanlardan)
B
Baris Chn OP ⭐ 15y
#53
@NightStalker dün okadar kişiyi banladınız saçma salak topic açdınız şimdi ban yememem zorunamı gitti siz artık [O]kan [Ç]elebinin açacağı sitede istediğinizi yaparsınız...
H
HeroMaster ⭐ 17y
#54
@mavii
Seni cidden severdim Uğur abi. Kalmana hiçbir lafım yok senin tercihin. Ama sana kaç sene emeği geçmiş adama şerefsiz diyen birini bırak banlamayı, mesajını editlemedinya..


Kimin bana ne emeği geçmiş? Benim emeğim var. Ben emeklerimin yanındayım. Yeni yönetim yada eski yönetimin değil. Kim bana ne yapmış abicim ne emek geçmiş? Emeği geçen biri varsa oda benim sensiz sizlersiniz. Emekleriniz parayla satıldı siz ne aldınız? Benim burda kalma sebebim bu siteye çok emeğim oluşu yeni yenilerini nede eskilerini reelden tanımıyorum. Birilerinin gazıyla değil kendi beyninle düşündüğün vakit beni rahatlıkla anlayabilirsin 🎅
H
HeroMaster ⭐ 17y
#55
Bir de yönetimden ayrılan moderatörler hakkında saçma saçma şeyler yazıldı.Ben de onlardan biri olarak şunu söylemek istiyorum ki; şahsım adına konuşuyorum ben siz geldiniz diye değil diğer kişiler gittikleri için ayrıldım ve çoğu kişinin de bu yüzden ayrıldğını düşünüyorum.Ama yazılanlara gelince yok o ayrılanlardan bir cacık olmaz, yok onlar zaten kaliteli değildi....
Bunlara hiç gerek yoktu.Daha site satılır satılmaz hemen bir kısım insanlar eleştiriye başladı mevcut yönetimi ve baştaki extraloobu.Burda forum arkadaşlığından çok bir aile ortamı, abi-kardeş ilişkisi vardı.Bu yüzden baştaki yönetimden 1-2 kişinin ayrılması diğerlerinin de ayrılması yetti.Ama arkamızdan söylenen sözler bence belki hakedenler vardır ama çoğunun da bunları haketmediği kanaatindeyim.Ben 19 yaşına gelmiş üniversitede okuyan biriyim.Arkamızdan daha 10-11 yaşındaki çocukların saçma sapan şeyler söylemesi benim ağrıma gitti.


Yönetim hakkında hiçkimse biey söylemedi yeni gelenlerd eyönetimi değiştirmedi. Bu sitedeki bir kıza söven global topiçler dahi açacak kadar küçülenler, Yönetimdeki Arkadaşlarını banlayacak kadar aşağılık insanlar türedi. Bu zekaya sahip olmayan yeniden yönetimde zaten olacak. Yeterki kendinizi ispatlayin.

Rb yapılmamış olsaydı da gösterseydim keşke, yönetime girmek mi, zannetmiyorum kimsenin böyle bi ortamda yönetime girmek isteyeceğine.(ayrılanlardan)


abicim kusura bakma senide kimse almak için can atmıyor kendi seçtiğiniz yolda ilerliycekseniz başarılar diliyorum 🍺
P
Polgara ⭐ 17y
#56
Konuştuğunuz konuya bakın. Hayatınızın tamamı emek olacak bir gün gideceksiniz, hepsi geride kalacak. Bizim de emeklerimiz vardı. Biz de yıllar harcadık ve satıldık. Şimdi geri geldik ve bize yapılanı sizlere yapmayacağız. Varsa yönetime katılmak isteyen, banner duruyor. Başvuru yapılır gelir. İstemiyorsa da forumda takılır keyfince. Kimseye git demiyoruz. Yok ben foruma bile girmeyeceğim diyene de her gün mail atmıyoruz.
Herkes özgür nihayetinde, düşüncenize de saygımız var önerilerinize de isteklerinize de. Gidenler ya da gelenler için kötü söz söyleyeme gerek yok artık.
U
Uprising ⭐ 19y
#57
Bir de yönetimden ayrılan moderatörler hakkında saçma saçma şeyler yazıldı.Ben de onlardan biri olarak şunu söylemek istiyorum ki; şahsım adına konuşuyorum ben siz geldiniz diye değil diğer kişiler gittikleri için ayrıldım ve çoğu kişinin de bu yüzden ayrıldğını düşünüyorum.Ama yazılanlara gelince yok o ayrılanlardan bir cacık olmaz, yok onlar zaten kaliteli değildi....
Bunlara hiç gerek yoktu.Daha site satılır satılmaz hemen bir kısım insanlar eleştiriye başladı mevcut yönetimi ve baştaki extraloobu.Burda forum arkadaşlığından çok bir aile ortamı, abi-kardeş ilişkisi vardı.Bu yüzden baştaki yönetimden 1-2 kişinin ayrılması diğerlerinin de ayrılması yetti.Ama arkamızdan söylenen sözler bence belki hakedenler vardır ama çoğunun da bunları haketmediği kanaatindeyim.Ben 19 yaşına gelmiş üniversitede okuyan biriyim.Arkamızdan daha 10-11 yaşındaki çocukların saçma sapan şeyler söylemesi benim ağrıma gitti.



Peki ya , kaldığım için benim arkamdan söylenen "SALAK JVARDİNİ BİLE D.MOD YAPTILAR" denmesi hoşmuydu?. üstüne benimle dalga geçilmesi?.

Herkez sanıyorki yeni yönetime yalakalık yaparak d.mod oldum .

İşin aslını kimse bilmiyor ama topic açıcam az kaldı.

Bana bir şey açıklamana gerek yok, ben sitenin açıldığı zamanlardan beri varım.2007nin mayıs aylarından bu yana buradayım.Bu kadar olayın da bu sitenin açılması ile mayıs ayı arasında geçen aylarda olmadığına göre bütün olayları görmüş olmam lazım, gördüm de.İşin aslını astarını biliyorum. cicioe2
Kimseyle de tartışmak istemem beni tanıyan bilir zaten, kimseyi kıracak bir şey de söylememişimdir bu zamana kadar.
Okan abi sattığsa vardır bi bildiğin der geçerim.
Yeni yönetime de başarılar.Bana yakışan da budur. 👋
F
#58
Yuh yani bana da küfredilmiş tamam konularda namusuma kadar küfür ediliyordu ve ben şikayet ediyordum ama konu açılacak kadar nefret uyandirmisim onlarda...saskinim.beni bilen biliyor okan'i asla sevmedim ve açık açık söyleyebilirim ki fırsatını bulduğum her an dedikodusunu yaptim.yeri geldi soyuldum diye konu acan insanlara o skandal resmi yolladim,kozlari olsun diye.ama asla ve asla diğer insanlarla bi sorunum olmadi ve arkalarindan asla ve asla konusmadim.sadece gerceklerin farkinda oldugum icin namusuma bile küfredildi.yani okan'i babaları falan bellemisler herhalde.sasirdim kaldim.bi insan icin bu kadar da dusulmez.gerci ben hepsini her seye ragmen yine de seviyorum o ayri.ama lutfen onlarin sutten cikmis ak kasik oldugunu savunmayin.
A
Arashi ⭐ 17y
#59
Fundanın kutusunu ben açacağım
N
#60
@mavii
Seni cidden severdim Uğur abi. Kalmana hiçbir lafım yok senin tercihin. Ama sana kaç sene emeği geçmiş adama şerefsiz diyen birini bırak banlamayı, mesajını editlemedinya..


Kimin bana ne emeği geçmiş? Benim emeğim var. Ben emeklerimin yanındayım. Yeni yönetim yada eski yönetimin değil. Kim bana ne yapmış abicim ne emek geçmiş? Emeği geçen biri varsa oda benim sensiz sizlersiniz. Emekleriniz parayla satıldı siz ne aldınız? Benim burda kalma sebebim bu siteye çok emeğim oluşu yeni yenilerini nede eskilerini reelden tanımıyorum. Birilerinin gazıyla değil kendi beyninle düşündüğün vakit beni rahatlıkla anlayabilirsin 🎅

Sen beni anlamayı denesen? Benim de gidiş sebebim arkadaşlarımın ayrılması yoksa o kadar emek verdik bırakmazdık. Ben kalmana asla laf etmem kaç sene uğraşıp o rütbeye gelmişsin, orda okan abinin; bu siteye 5 yıl emek vermiş adamın şahsına hakaret edilmesi rağmen birşey yapmıyorsun, onu bırak herhangi birine, kim olursa olsun hakaret edilirse editlemen gerekmezmi? O yetki sana turşu kur diye mi verildi?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: