Madem okan abi çalıyordu, soyuyordu, site bu kadar kötüydü o yüzden mi o kadar paraya yeni yönetim satın aldı siteyi, site hırsız sitesi olduğu için mi?Geçiniz bunları ya adam siteyi bu günlere getirdi zirvede bıraktı hala çamur atmaya çalışıyorsunuz.
Bilgi sahibi olmadığımız konularda fikir sahibi de olmayalım. Biz bu sitenin en eskileriyiz, sorun yok. Her şeyin ne olduğunu biliyoruz. Bu konuları konuşmaya gerek yok. Gamebayi siteyi kendi politikası gereğince satın aldı. Bu durum da sadece gamebayi'yi ilgilendirir.