Icerige atla
Extraloob

Win7 Tema Kurulum [XP ve Vista'da Çalışıyor]

· 65 Replies · 18K views · Page 2 / 4
Replies
M
Milano OP ⭐ 18y
#21
Arkadaşlar son derece kullanışlı bir tema kasma yok!

🤝 🍺
D
destiny ⭐ 18y
#22
Harbiden kasıcak sandım ama kasmıyor,süper çalışıyor herkeze tavsiye ederim 🍺
R
RiqueLme ⭐ 19y
#23
işte buda benim Masa üstü görünümüm 😊
Tskrler MiLano
- Resim Silinmiş.
M
Milano OP ⭐ 18y
#24
önemli değil 🍺

önemli olan step1 ve step2

diğerleri ek özellikler asıl temalarımız ilk 2 stepte.
G
ghost12 ⭐ 17y
#25
Peki bunu kurdum diyelim,memnun kalmazsam silinebilecek bir seçenek oluyormu?.Yani temamı filan eski haline nasıl getirebilirim?
M
Milano OP ⭐ 18y
#26
Peki bunu kurdum diyelim,memnun kalmazsam silinebilecek bir seçenek oluyormu?.Yani temamı filan eski haline nasıl getirebilirim?

masaüstü sagclick -> özellikler, buradan temanı değiştirebilirsin eski temana donebilirsin.
J
Josephine ⭐ 17y
#27
Bilgisayarı kasar mı 😆
M
Milano OP ⭐ 18y
#28
Bilgisayarı kasar mı 😆

hiç kasmıyor.
J
Josephine ⭐ 17y
#29
Bilgisayarı kasar mı 😆

hiç kasmıyor.


İndiriyorum ❤️ 😘
M
#30
Bilgisayar kasmayacaksa indiriyorum 🙏
R
RiqueLme ⭐ 19y
#31
eski performansından bişi eksilmiyor gerci bende 2 gb ram 512/256 bit ekran kartı var wista bile kasmıorda 😄
M
#32
Step 7 açılamıyor acil yardım 🙄
M
Milano OP ⭐ 18y
#33
step 7 onemli değil zaten sadece eklenti.

ps: açılması lazım
R
RiqueLme ⭐ 19y
#34
step 7 onemli değil zaten sadece eklenti.

ps: açılması lazım


bendede acılmamıstı 😄
Spoiler
"Step 3,4,5, ve 7‘de yapılan yenilikler Windows Vista‘da uygulanarak kullanılabilir."
Demişsin ondan olsa gerek 😁
M
#35
Ya temayı yapamadım ben msn varsa ordan görüşelim

Ps ; hata şu

Uygulama düzgün olarak başlayamadı (0xc0000135).
M
Milano OP ⭐ 18y
#36
hiç böyle hatayla karşılaşmadım ya da karşılaşanı gormedim.
R
RiqueLme ⭐ 19y
#37
Ya temayı yapamadım ben msn varsa ordan görüşelim

Ps ; hata şu

Uygulama düzgün olarak başlayamadı (0xc0000135).


adımlara dikkat ederek kurmanı tavsiye ediom 😊
başarıcaksın ^^
M
#38
Temayı seçiyorum ;

M
Milano OP ⭐ 18y
#39

step 1'i tekrarla, başlat programlardan 'Styler' i bul, oradan Win7 temasını seç SevenVGRT'yi.
N
#40
Valla Xp Ye Yama Yapmaktansa Gerçegini Alın Arkadaşlar.. Win7 Kadar Hızlı bi işletim sistemi Görmedim Aşırı Derecede Hızlı Bende Kullanıyorum Ve Cafedekı tüm PC lerde Yüklü.. Lisans'sızdı Lisanslarınıda Aldık hiç sorunumuz yok 😊 Buyrun Cafede Oyun PC sinde masa ustu görunum...
- Resim Silinmiş.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: