Arkadaşlar son derece kullanışlı bir tema kasma yok!
🤝 🍺
Arkadaşlar son derece kullanışlı bir tema kasma yok!
Peki bunu kurdum diyelim,memnun kalmazsam silinebilecek bir seçenek oluyormu?.Yani temamı filan eski haline nasıl getirebilirim?
Bilgisayarı kasar mı 😆
Bilgisayarı kasar mı 😆
hiç kasmıyor.
step 7 onemli değil zaten sadece eklenti.
ps: açılması lazım
Ya temayı yapamadım ben msn varsa ordan görüşelim
Ps ; hata şu
Uygulama düzgün olarak başlayamadı (0xc0000135).

step 1'i tekrarla, başlat programlardan 'Styler' i bul, oradan Win7 temasını seç SevenVGRT'yi.
Log in to write a reply.
Log In