Icerige atla
Extraloob

Win7 Tema Kurulum [XP ve Vista'da Çalışıyor]

· 65 Replies · 18K views · Page 3 / 4
Replies
M
#41


ohhhhh 🤘
M
Milano OP ⭐ 18y
#42
gratzz ^^
M
#43
gratzz ^^


Gerçekten çok hoş oldu, paylaşım için teşekkürler 😘
J
Josephine ⭐ 17y
#44
Bende de aynı problem var Alper'deki Styler açılmıyor :S
J
Josephine ⭐ 17y
#45
Bende de aynı problem var Alper'deki Styler açılmıyor :S


Tamamdır. Oh be süper oldu 💃 😘 ❤️
M
Milano OP ⭐ 18y
#46
Bende de aynı problem var Alper'deki Styler açılmıyor :S


Tamamdır. Oh be süper oldu 💃 😘 ❤️

🍺
S
#47
Step 1 De Theme Yüklerken "Tema Yüklenemedi.Geçersiz Biçimdeki Bir Program Yüklenmek İstendi.""Dosya:C:/windows/resources/themes/SevenVg RTM.Theme" Hatasıyla Karsılastım...
M
Milano OP ⭐ 18y
#48
Step 1 De Theme Yüklerken "Tema Yüklenemedi.Geçersiz Biçimdeki Bir Program Yüklenmek İstendi.""Dosya:C:/windows/resources/themes/SevenVg RTM.Theme" Hatasıyla Karsılastım...

pcniz aero temaları desteklemiyor olabilir.
S
#49
Çözümü Varmıdır Peki?
O
os1 ⭐ 19y
#50
Çözümü Varmıdır Peki?

Onun için bir program indiriyorsun onu bir düşüneyim ismi aklıma gelmiyor 😆
M
Mirage ⭐ 19y
#51
İndirdim,kurdum,çalışıyor.Bir sorun Masaüstünü Göster butonu önceden benim bilgisayarda yoktu.Bunu yükledim ama her bilgisayarı açtığımda step 7yi tekrarlamam gerekiyor.Ama ziyanı yok 😆
U
Unforgiven ⭐ 17y
#52
Çok çok teşekkürler
M
Milano OP ⭐ 18y
#53
İndirdim,kurdum,çalışıyor.Bir sorun Masaüstünü Göster butonu önceden benim bilgisayarda yoktu.Bunu yükledim ama her bilgisayarı açtığımda step 7yi tekrarlamam gerekiyor.Ama ziyanı yok 😆

kurdugun programı açman yeterli ama pek kullanmadıgım için kurmadım step7'yi ^^
M
Milano OP ⭐ 18y
#54
hacım iyi hoş güzel hepsini harfi rafiyen yerine getirdim ama win7 teması aktif oldu ama windows 95 gibi oldu sadece masa üstü arka planı ve ikonlarda değişiklik var pencere ve başlat menüsü gibi şeylerde bir şey yok bi yardım edermisin ?

step1'i tekrar et, başlat-programlar-styler'dan temanı değiştirebilirsin.

PS: Ben tavsiye etmiyorum artık bu temayı , XP'ye dönmek istedim iconlarımın çoğu değişti, eger dönmeyecekseniz kullanın, XP'ye tekrar dönerseniz, iconlarınız bozuluyor.
D
doktor61 ⭐ 17y
#55
tesekkürler
C
#56
- Resim Silinmiş. görew cubugundaki çalısır programların isimlerının gorunmesı için ne yapmam gerkıyor .,, sdce smgelerı görunuyor
C
#57
bir kişi yardımcı olablir mı acaba ? 😕
S
samsun55 ⭐ 16y
#58
''Tema yüklenemedi , geçersiz biçimdeki bir program yüklemek istendi''
Aynı hata bende de veriliyor arkadaşlar vista kullanıyorum lütfen yardım edin acil nasıl yükleyebilirim bunu gerçekten çok iyi tema.
S
samsun55 ⭐ 16y
#59
Lütfen arkadaşlar yardımcı olacak kimse yok mu bunu nasıl yapabilirim vista'da ?
M
Milano OP ⭐ 18y
#60
hiç bilmiyorumki böyle bir sorunla karşılaşmadım şuana kadar :/

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: