
ohhhhh 🤘

gratzz ^^
Bende de aynı problem var Alper'deki Styler açılmıyor :S
Bende de aynı problem var Alper'deki Styler açılmıyor :S
Tamamdır. Oh be süper oldu 💃 😘 ❤️
Step 1 De Theme Yüklerken "Tema Yüklenemedi.Geçersiz Biçimdeki Bir Program Yüklenmek İstendi.""Dosya:C:/windows/resources/themes/SevenVg RTM.Theme" Hatasıyla Karsılastım...
Çözümü Varmıdır Peki?
Çok çok teşekkürler
İndirdim,kurdum,çalışıyor.Bir sorun Masaüstünü Göster butonu önceden benim bilgisayarda yoktu.Bunu yükledim ama her bilgisayarı açtığımda step 7yi tekrarlamam gerekiyor.Ama ziyanı yok 😆
hacım iyi hoş güzel hepsini harfi rafiyen yerine getirdim ama win7 teması aktif oldu ama windows 95 gibi oldu sadece masa üstü arka planı ve ikonlarda değişiklik var pencere ve başlat menüsü gibi şeylerde bir şey yok bi yardım edermisin ?
Log in to write a reply.
Log In