Icerige atla
Extraloob

Win7 Tema Kurulum [XP ve Vista'da Çalışıyor]

· 65 Replies · 18K views · Page 4 / 4
Replies
S
SLauGHTeR' ⭐ 18y
#61
Win 7 de sxe sorunu oldugu icin formatlamıstım.Bu işime yarayabilir teşekkürler.
S
SLauGHTeR' ⭐ 18y
#62
- Resim Silinmiş. görew cubugundaki çalısır programların isimlerının gorunmesı için ne yapmam gerkıyor .,, sdce smgelerı görunuyor

dostum aynısı bendede oldu nası yapcaz bilmiorum sen biliomusun ?
F
fknr ⭐ 16y
#63
muhteşemsin yha ayrıca 7 ayrı indirme linki iyi olmuş eline sağlık...
K
Kai ⭐ 18y
#64
XP den yavaş yavaş kopmak lazım artık ^^

paylaşım için teşekkürler. 🍺

Xp 🙏
M
Mehmet68 ⭐ 12y
#65
arkadaş hiçbir sunucudan da giremiyom kardeşim kaldırmışn lan

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: