S
SLauGHTeR'
⭐ 18y
Win 7 de sxe sorunu oldugu icin formatlamıstım.Bu işime yarayabilir teşekkürler.
- Resim Silinmiş. görew cubugundaki çalısır programların isimlerının gorunmesı için ne yapmam gerkıyor .,, sdce smgelerı görunuyor
XP den yavaş yavaş kopmak lazım artık ^^
paylaşım için teşekkürler. 🍺
Log in to write a reply.
Log In