Gönlüm Türkiye'den yana ama, boşu boşuna hayal kurarak fazla heveslenmek de iyi olmuyor. Sonuçta gerçekler açık. Defansımızda ayıboğan gibi iri yapılı Servet yok en başta..
Hacım tabirlerine hastayım 😁 😘
Gönlüm Türkiye'den yana ama, boşu boşuna hayal kurarak fazla heveslenmek de iyi olmuyor. Sonuçta gerçekler açık. Defansımızda ayıboğan gibi iri yapılı Servet yok en başta..
Gönlüm Türkiye'den yana ama, boşu boşuna hayal kurarak fazla heveslenmek de iyi olmuyor. Sonuçta gerçekler açık. Defansımızda ayıboğan gibi iri yapılı Servet yok en başta..
Hacım tabirlerine hastayım 😁 😘
Yalan mı 😆 😁

Yalan mı 😆 😁
Bu kanıtlıyor hacım herşeyi 😁 😆
İlk yarı skoru 0-0.
Benim yorumum: Türkiye hiç fena oynamadı. Hatta 3 tane net gol pozisyonuna girdi. Beklediğimden daha iyi çıktı Türkiye. Eksiğimz var, bu kadar iyi oynamamız çok çok güzel. Umarım Türkiye bu gece galibiyet ile ayrılacak ❤️
maç tam tahmin ettiğim gibi güzel gidiyor zaten ispanya ile aynı tarzda oynuyoruz ben bir fark göremiyorum sadece bizim oyuncular top kaptırınca biraz fazla telaşlanıyor orada bir sıkıntı olabilir 🕵️ 🍺
Turkiye`ye iddaa da 9.00 oran veriyor. xD
Log in to write a reply.
Log In