ilk yarı Türkiye kendini gösterdi ama 2. yarı kendini gösteremedi kötü oldu bu neyse herkese iyi geceler.
Turkiye-İspanya Maçını Kim Kazanır? [Ali Sami Yen]
· 77 Replies · 6.5K views 0 reading · Page 3 / 4
Replies
J
Journalist
⭐ 19y
pff çok çabuk heyecana kapılıyoruz 😐
İspanya parçalar kuzum bizi o torres'i kim tutacak, ben mi tutacağım :D
Maç bitti geçmiş olsun bu futbola 1-0 bile iyidir,globalden alıyorum.
İspanya gibi bir takıma 1-0 da bir başarıdır Ali Samiyende inş. Turkiye kendini gosterir.

Topic kaldığı yerden devam etsin o zaman 3 gun sonra yine maç var ^^
Topic kaldığı yerden devam etsin o zaman 3 gun sonra yine maç var ^^
Evet yeni topic acmaya gerek yok 🎭
Son maçta Gördük Hiç bi halt yapamadı torres(bu defansta)..
Sanırım yeneriz...
Sanırım yeneriz...
İspanya kesin alır .
Son maçta Gördük Hiç bi halt yapamadı torres(bu defansta)..
Sanırım yeneriz...
bencede
Türkiye der geçerim.Dünyada,Türkler kadar İspanyayı favori gören bir millet yok 😎
Ben Türkiye dedim Hala da Türkiye diyorum Bu maç 2-1 ilk gölü biz yiyeceğiz 😉
berabere
Sergio Ramos a hayran kaldım ilk maçta..
Türkiye Alır Fatih Başkan İyi Fırçalamıştır Takımı 🍿
Global olabilirmi malum mac yarın ^^
J
Journalist
⭐ 19y
Global'dir.
Violent Arise
⭐ 19y
Bence berabere olma ihtimali var.
Türkiye İnşallah KAzancak Arkadaşlar Ben Takımımıza Güveniyorum..
Log in to write a reply.
Log In