Icerige atla
Extraloob

Sro'ya Baştan başlasan Hangi yapılandırmayı seçerdin?

· 91 Replies · 9.1K views · Page 5 / 5
Replies
H
hitful ⭐ 19y
#81
valla ben hiç invizleri görme skilli kullanmıorm ama görünüolar :D:D inviz olduklarına zerkli görünüolar bende nası oluo bilmiorm ama görünüolar ve dalabiliorm o yüzden invizinize göre şeyyapmayın D:D:
N
#82
Her char güzeldir kafama hangisi eserse...

Chinese STR açacaksam Glavie açarım. Heuksal 90, Fire 90, Lightning 72, Cold 48.
Chinese INT açacaksam 8:1 Bicheon 73, Fire 90, Lightning 90, Cold 57 Nuker açarım.
European STR açacaksam deli gibi SP kasıp hem Crossbow hem Dagger açarım. Rouge 90, Cleric 60, Bard 30.
European INT açacaksam ki Gaia'da açıyorum, Wizard/Cleric açacağım. Clerici 90 yapmayıp yine Rougedaki gibi Bard 30 da yapabilirim. Bakacağız artık.

bisey sorabilir myiim? neden 8int 1str ve neden fire 90 🙄 nukerde genllıkle cold light heuksal yada bicheon oneriliyor 🙄
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#83
ben yeniden başlasam ki galiba başlayacam sronun üstüne başka oyun sarmıo nuk3R açmayı planlıyorum onuda bnce nuker açacaksan kessinlikle fire açma ama eu qeldiğinden beri kararsızım roquede açabilirim zaten oyun hayatımın çoğu kasarken qeçio ya nuker açarım ya da bowman str kararsızım...
D
DaWixed ⭐ 19y
#84
Hybrid Nuker
R
Rhea ⭐ 19y
#85
2 int 1 str güzel olabilir
C
Cqrismq ⭐ 18y
#86
ben ya Full Int Staff yada Full Str Crossbow ikiside manyak 77 lvl Crossbow charım var full str super bişi tavsıye derım croosbow daha saglam oluyorr
D
dreadlogos ⭐ 18y
#88
Aslında bunu 2ye ayırabiliriz " Elle kasma - Botla kasma " diye:D

Elle kasıcaksam Full Str Rogue açarım

botla kasıcaksam Full Str Bowman açarım..

EU karakterleri çok nalet bişi bota bırakmaya gelmiyo yatı yatıveriyo:)
X
XER0 ⭐ 19y
#89
Full str X-Bow / Dagger

Full int wizard açtım ama bota gelmiyo ya 6 lvl altına bile yatıyo :S
C
ClenzA ⭐ 18y
#90
bnm elimden 3 char geçti nuker glavie we bowman suan bowmanı kasıom we çok mutluum çok zewkli charların hepsi gitse gene bowmanı seçerim char adım bile Bow4Ever_ her zmn Bow4Ever we full strxD
C
clubber ⭐ 18y
#91
yeni bi çar açıcak olsam yine glavie -fire olurdum

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: