full int nuker
Sro'ya Baştan başlasan Hangi yapılandırmayı seçerdin?
· 91 Replies · 9.1K views 0 reading · Page 2 / 5
Replies
full int sword shield.. extraokk
7-1 hybrid bow
L
LoneLyWaLker
⭐ 19y
nuker açarım.
Lighting 80 Cold 80 Heuksal 80 Fire 60
Lighting 80 Cold 80 Heuksal 80 Fire 60
C
CoquetBeat
⭐ 19y
la hâla siz çin char sayıklıyonuz , avrupalıların gücünü hâlâ farkedemediniz mi?
ben çin hybrid bower ım , benden iyi çinli char tanımam ama eu lar çinlilere göre daha avantajlı
ben çin hybrid bower ım , benden iyi çinli char tanımam ama eu lar çinlilere göre daha avantajlı
ben yeniden açsaydım hızlı lvl atlamak istiosam glavie açardım. benim tercihim str glavie-str bow- str dagger/cleric
Sağlam Bi Dagger Yada XBow Açarım Hatta Xbow Acarım Unıqueleri Uzakdan avlarım
ful str glavie tabiki.
la hâla siz çin char sayıklıyonuz , avrupalıların gücünü hâlâ farkedemediniz mi?
ben çin hybrid bower ım , benden iyi çinli char tanımam ama eu lar çinlilere göre daha avantajlı
nerde avantajlı ya kesemedigim arupa car yok.daggerler görünmez olup gelio yanına onunda skili var gelirken görüyosun zaten chin car en güzeli avrupalar tek yiyo sürekli
Full Str Fire Blade
Full Str Fire Blade
+1903 ABİM Blade aşığıdır Bladeden Şaşmaz
C
CoquetBeat
⭐ 19y
la hâla siz çin char sayıklıyonuz , avrupalıların gücünü hâlâ farkedemediniz mi?
ben çin hybrid bower ım , benden iyi çinli char tanımam ama eu lar çinlilere göre daha avantajlı
nerde avantajlı ya kesemedigim arupa car yok.daggerler görünmez olup gelio yanına onunda skili var gelirken görüyosun zaten chin car en güzeli avrupalar tek yiyo sürekli
ben 70+ dan bahsediyom sen 70+ bi avrupalıya tek atabilicen mi ? o sana atar ama
full str rogue tek geçerim extraokk
R
RoyalFlush
⭐ 19y
50 kezde başlasam 50 kezde full str bowman yaparım
belki yapılandırması fire ve cold arasında değişir o ayrı bişi
belki yapılandırması fire ve cold arasında değişir o ayrı bişi
Str Blader kasmadığım ve pvplerde bana blokları ile çok çektiren bi char.Damagelerının düşük olmasına bakmayın Yatır batır Allah rahmet eylesin Cool
Bowman dan memnunum çok zevkli ve crt manyağı bi char.Eh farm bitsin skiller maxlansın char arşive alınır sonra blader kasarım
Bowman dan memnunum çok zevkli ve crt manyağı bi char.Eh farm bitsin skiller maxlansın char arşive alınır sonra blader kasarım
Full int bitcheon nuker
sana dicegim cinli karakterler oldu artık sızınde bıldıgınız gıbı cok vurmak ıstıyosan herkeze tek atmak ıstıyosan staff derım ama gene yanıma gelemesın gelene kadar olsun dıyosan eropa crasbow derım kendı lvl lerını cok rahat alıyo bnn 66 lvl stafım 80 nukerlere 2 atıyom lıfe controlle hesap ed 80 de ne olur eropalar ama crasbowda bana tek atıyo dusuk bıle olsa saglam olsun dıyosan str eropa ac derım cınlılerı salla bes para etmez artık
Full int wlizard/Bard Cool
7.1 Hybird Spear Fire / light Da olabilir... kahvekeyfi
sana dicegim cinli karakterler oldu artık sızınde bıldıgınız gıbı cok vurmak ıstıyosan herkeze tek atmak ıstıyosan staff derım ama gene yanıma gelemesın gelene kadar olsun dıyosan eropa crasbow derım kendı lvl lerını cok rahat alıyo bnn 66 lvl stafım 80 nukerlere 2 atıyom lıfe controlle hesap ed 80 de ne olur eropalar ama crasbowda bana tek atıyo dusuk bıle olsa saglam olsun dıyosan str eropa ac derım cınlılerı salla bes para etmez artık
bir str bow a tek atmazsan görürsün o zaman...
Log in to write a reply.
Log In