Icerige atla
Extraloob

Sro'ya Baştan başlasan Hangi yapılandırmayı seçerdin?

· 91 Yanıt · 9.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
U
Uykucu ⭐ 19y
#21
full int nuker
M
MaNiFeSt0 ⭐ 19y
#22
full int sword shield.. extraokk
3
3nToX ⭐ 19y
#23
7-1 hybrid bow
L
#24
nuker açarım.
Lighting 80 Cold 80 Heuksal 80 Fire 60
C
CoquetBeat ⭐ 19y
#25
la hâla siz çin char sayıklıyonuz , avrupalıların gücünü hâlâ farkedemediniz mi?

ben çin hybrid bower ım , benden iyi çinli char tanımam ama eu lar çinlilere göre daha avantajlı
D
dikkafa ⭐ 19y
#26
ben yeniden açsaydım hızlı lvl atlamak istiosam glavie açardım. benim tercihim str glavie-str bow- str dagger/cleric
U
uNKnoWeN ⭐ 19y
#27
Sağlam Bi Dagger Yada XBow Açarım Hatta Xbow Acarım Unıqueleri Uzakdan avlarım
T
tikijan ⭐ 19y
#28
ful str glavie tabiki.
T
tikijan ⭐ 19y
#29

la hâla siz çin char sayıklıyonuz , avrupalıların gücünü hâlâ farkedemediniz mi?

ben çin hybrid bower ım , benden iyi çinli char tanımam ama eu lar çinlilere göre daha avantajlı

nerde avantajlı ya kesemedigim arupa car yok.daggerler görünmez olup gelio yanına onunda skili var gelirken görüyosun zaten chin car en güzeli avrupalar tek yiyo sürekli
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#30
Full Str Fire Blade
U
uNKnoWeN ⭐ 19y
#31

Full Str Fire Blade

+1903 ABİM Blade aşığıdır Bladeden Şaşmaz
C
CoquetBeat ⭐ 19y
#32


la hâla siz çin char sayıklıyonuz , avrupalıların gücünü hâlâ farkedemediniz mi?

ben çin hybrid bower ım , benden iyi çinli char tanımam ama eu lar çinlilere göre daha avantajlı

nerde avantajlı ya kesemedigim arupa car yok.daggerler görünmez olup gelio yanına onunda skili var gelirken görüyosun zaten chin car en güzeli avrupalar tek yiyo sürekli

ben 70+ dan bahsediyom sen 70+ bi avrupalıya tek atabilicen mi ? o sana atar ama
R
Remi ⭐ 19y
#33
full str rogue tek geçerim extraokk
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#34
50 kezde başlasam 50 kezde full str bowman yaparım
belki yapılandırması fire ve cold arasında değişir o ayrı bişi
N
Nebula ⭐ 19y
#35
Str Blader kasmadığım ve pvplerde bana blokları ile çok çektiren bi char.Damagelerının düşük olmasına bakmayın Yatır batır Allah rahmet eylesin Cool

Bowman dan memnunum çok zevkli ve crt manyağı bi char.Eh farm bitsin skiller maxlansın char arşive alınır sonra blader kasarım
D
DeepdarK ⭐ 19y
#36
Full int bitcheon nuker
B
bang_efe ⭐ 19y
#37
sana dicegim cinli karakterler oldu artık sızınde bıldıgınız gıbı cok vurmak ıstıyosan herkeze tek atmak ıstıyosan staff derım ama gene yanıma gelemesın gelene kadar olsun dıyosan eropa crasbow derım kendı lvl lerını cok rahat alıyo bnn 66 lvl stafım 80 nukerlere 2 atıyom lıfe controlle hesap ed 80 de ne olur eropalar ama crasbowda bana tek atıyo dusuk bıle olsa saglam olsun dıyosan str eropa ac derım cınlılerı salla bes para etmez artık
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#38
Full int wlizard/Bard Cool
C
CasH_87 ⭐ 19y
#39
7.1 Hybird Spear Fire / light Da olabilir... kahvekeyfi
M
Mumya ⭐ 19y
#40

sana dicegim cinli karakterler oldu artık sızınde bıldıgınız gıbı cok vurmak ıstıyosan herkeze tek atmak ıstıyosan staff derım ama gene yanıma gelemesın gelene kadar olsun dıyosan eropa crasbow derım kendı lvl lerını cok rahat alıyo bnn 66 lvl stafım 80 nukerlere 2 atıyom lıfe controlle hesap ed 80 de ne olur eropalar ama crasbowda bana tek atıyo dusuk bıle olsa saglam olsun dıyosan str eropa ac derım cınlılerı salla bes para etmez artık

bir str bow a tek atmazsan görürsün o zaman...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: